Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان- ایرنا- امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: استکبار جهانی در راس آن آمریکا با دشمنی علیه ایران اسلامی به دنبال تضعیف باورهای دینی جوانان است.

به گزارش ایرنا مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های این هفته نمازجمعه اهل سنت ایرانشهر اظهارداشت: امروزه متاسفانه دشمنان فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته اند و شاهد تخریب خانواده ها و کم شدن اعتقادات جوانان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تنها راه نجات جوانان از این هجمه ‌ها و تلاش ‌های دشمنان، داشتن برنامه ‌های فرهنگی و قرآنی است.
وی مسائل اقتصادی و فقر را از علل دیگر رواج ناهنجاری های اجتماعی در جامعه بیان کرد و گفت: بیکاری و نبود درآمد کافی برای ازدواج جوانان منشا بسیاری از بزهکاری هاست.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه ناامنی و ناهنجاری های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد اظهار داشت: دولت باید برای اشتغال جوانان چاره اندیشی کند.
مولوی کریم زایی افزود: در سیستان و بلوچستان صنعت و کارخانه مناسبی وجود ندارد باید مسئولان زمینه واردات و صادرات از مرز را راحت تر کنند.
وی بیان کرد: انتظار می رود با هدف اشتغالزای برای جوانان از فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور برای سرمایه گذاری در منطقه حمایت شود.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارندگی‌های جدید در راه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • همشهری:چین و امریکا ۱۵۰۰ میلیارد دلار رابطه مالی دارند، هیچ روز مشترک کاری هم ندارند، پس دنبال تعطیلی شنبه نباشید /۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران