Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:25:35 GMT

آمریکا و غرب عامل خشونت در دنیا

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۳۲۵۲

آمریکا و غرب عامل خشونت در دنیا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،آیت الله نعیم آباری نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: تولید کننده خشونت و کانون آن در دنیا، آمریکا و غرب هستند.

 آیت الله نعیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ۲۷ آذر روز "جهان عاری از خشونت و افراطی گری" افزود: داعش با حمایت آمریکا و غرب به وجود آمد و خشونت را در منطقه ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: به نام مبارزه با خشونت در کشور‌های منطقه جنگ به راه انداختند و خودشان عامل خشونت هستند.
آیت الله نعیم آبادی افزود: پرچم داران مبارزه با خشونت ما هستیم که با تاسی از اسلام مبارزه و مقاومت می‌کنیم.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه هم نامگذاری شده است گفت: باید وحدت بین این دو، روز به روز تقویت شود و به هم نزدیکرتر شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند