Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: امسال، ۴۳۸ طرح و پرونده برای دریافت چهار هزار و ۲۴ میلیارد ریال اعتبار به سیستم بانکی معرفی شده است، که از این تعداد ۱۲۹ پرونده موفق به دریافت یک هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال تسهیلات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی هم اکنون ۵۰ پرونده در مرحله تکمیل مدارک هستند که میزان اعتبار مورد نیاز آن‌ها به ۶۰۷ میلیارد ریال می‌رسد.
فغفوری افزود: ۱۴۱ طرح در دست بررسی سیستم بانکی قرار دارند که اعتبار مورد نیاز آن‌ها به یک هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال می‌رسد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۱۱۸ طرح هم از سوی بانک‌ها مردود اعلام شد که اعتبار مورد نیاز آن‌ها به ۷۲۰ میلیارد ریال می‌رسید.
وی به اجرای طرح نوسازی و بازسازی صنایع در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: ۵۴ طرح به سیستم بانکی معرفی شده اند که میزان اعتبار مورد نیاز آن‌ها به سه هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال می‌رسد.
فغفوری ادامه داد: سهم استان زنجان از مجموع اعتبار ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی پیش بینی شده برای نوسازی و بازسازی به ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال می‌رسد که در صورت پرداخت تسهیلات مورد نیاز این ۵۴ متقاضی، می‌توان عملکرد بالاتری از سقف اعتبارات استان به ثبت رساند.
وی گفت::دستورالعمل بازسازی و نوسازی واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی با توزیع اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی در سطح کشور از ۲۰ تیر ماه امسال ابلاغ شده است.
این مقام مسئول افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی ۱۳۵ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در قالب طرح رونق تولید اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ر

معرفی ۴۳۸ طرح در زنجان برای دریافت چهار هزار میلیارد ریال اعتبار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • سازمان ملل: بازسازی غزه به ۸۰ سال زمان نیاز دارد