Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@03:21:04 GMT

پوستر نمایش «خشم و هیاهو» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۳۷۳۹

پوستر نمایش «خشم و هیاهو» رونمایی شد


پوستر نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگی و کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص با طراحی فواد تجلی رونمایی شد.

به گزارش امتداد نیوز، نمایش «خشم و هیاهو» اثری به نویسندگی و کارگردانی مهرداد رایانی مخصوص و تهیه کنندگی محمدعلی کیانی است که از ٣ دی ماه با بازی هانیه توسلی، امیرحسین رستمی و علی سرابی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوستر این نمایش با طرحی از فواد تجلی رونمایی شده است.

«خشم و هیاهو» ١٧ سال قبل در قالب گروه تئاتر تجربه در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه رفته بود و در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است. مهرداد رایانی مخصوص این بار با ترکیبی جدید از بازیگران و در فضایی متفاوت‌تر، از دی ماه این نمایش را در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه خواهد برد.

نمایش «خشم و هیاهو» محصول شرکت «تندیس نقره ای» است که در فضایی اجتماعی زندگی سه زندانی محکوم به اعدام را روایت می کند که از سرگذشت خود می گویند.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانی مخصوص، تهیه کننده: محمدعلی کیانی، مجری طرح: مجتبی پیری، طراح صحنه و لباس: سپیده نظری پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودی فر، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، آهنگساز: بهرنگ قدرتی، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، مدیر مالی: نسترن شفیعی، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

true برچسب ها : پوستر تماشاخانه شهرزاد مهرداد رایانی مخصوص هانیه توسلی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد

برای نخستین بار ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، ۵۰ اثر گرافیکی و پوستر طراحی شده در رویداد ملی افول ابرهه، امروز پنجم اردیبهشت با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، امام جمعه طبس، همسر شهید منتظر قائم، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد شکر واقع در صحرای طبس رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، این آثار در قالب‌های پوستر، تصویرسازی، موشن گرافی و کاریکاتور با محوریت شکست آمریکا در طبس از سوی گرافیست‌های سراسر کشور هم‌زمان با رویداد ملی افول ابرهه پنجم تا هشتم اردیبهشت ۱۴۰۲ تولید شده است.

کد خبر 747578

دیگر خبرها

  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال