Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دزفول از سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد ریالی در طرح های عمرانی و بهداشتی و آموزشی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حبیب الله آصفی در آیین افتتاح رسمی پنج پروژه آموزشی در دزفول، گفت: این شهرستان پر از ناگفته ها است و مردم مهربان دزفول در تمامی صحنه ها حاضر هستند.

وی افزود: اگر مدیران اجرایی از دزفول حمایت کنند همانند دفاع مقدس، خیرین آموزشی نیز در این شهرستان صف می کشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آصفی با اشاره به این که ثروت مردم دزفول از راه کشاورزی به دست آمده است، اظهار کرد: 30 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در دزفول برای آینده مردم این شهرستان انجام شده است و خیرین در این شهرستان برای خدمت به مردم صف کشیده اند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • «فرهنگ» سرمایه اصلی دامغان
  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • ضرورت تشکیل هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول