Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز اسرائیل در ضعیف‌ترین دوران حیات خود به‌سر می‌برد که وقایع اخیر نظیز شکست داعش گویای این مطلب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا اسلامی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار داشت: عالمی که در آن زندگی می‌کنیم عالم بقا نیست و مرگ پایان زندگی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کاشان افزود:  وضعیت انسان در آن عالم بستگی دارد به وضعیت این دنیا بنابراین باید در دنیا سلامت روح داشته باشیم و اخلاق صحیح، زندگی صحیح و اعتقاد صحیح را در سرلوحه کارمان قرار دهیم. 

اسلامی تبار با اشاره به 27 آذر روز  وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه دو نهاد اثرگذار در جامعه هستند در گذشته در حوزه نه تنها علوم اسلامی بلکه علوم جدید را هم آموزش می‌دانند به‌عنوان مثال بوعلی سینا هم فیلسوف بود هم پزشک و در زمان ما علامه طباطبایی هم مهندس و هم فیلسوف بود و امروز آیت‌الله حسن‌زاده آملی منجم و ریاضیدان و هم فقیه است ولی به مرور زمان و با توسعه علوم این دو از هم جدا شدند در حالی که امروز به وحدت این دو نهاد مهم علمی نیاز داریم.

امام جمعه موقت کاشان تاکید کرد: انقلاب یعنی حرکت رو به جلو و بالندگی که با وحدت به‌دست می‌آید و در مقابل تفرقه که عقب گرد و ویرانی است. 

استاد حوزه گفت: امروز اگر بالندگی و پیشرفت علمی و عدالت و ظلم ستیزی را به یک پرچم تشبیه کنیم این پرچم  در دست این دو نهاد مهم یعنی حوزه و دانشگاه  است. 

اسلامی تبار با اشاره به مساله فلسطین گفت: تا موضوع فلسطین برطرف نشود منطقه خاورمیانه روی آرامش نخواهد دید چون هدف از تشکیل کشور صهیونیستی تسلط بر منطقه است و شعار از نیل تا فرات گویای این مطلب است.

وی ضمن اشاره به این که تنها راه پیروزی مقاومت در برابر استکبار است و این که ملت‌های مسلمان روی پای خودشان بایستند و پیروزی حزب الله لبنان و مردم غزه نشان داد که این تفکر درست است‌ خاطرنشان کرد: امروز برخی سران عرب امید داشتند که ترامپ ناجی آنها باشند در حالی که ترامپ برخلاف خواسته آنان عمل کرد و گفت پایتخت اسرائیل از تل‌آویو به قدس منتقل می‌کند. 

اسلامی تبار خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل در ضعیف‌ترین دوران حیات خود هم از لحاظ روحی و هم توان نظامی به سر می‌برد و وقایع دهه اخیر و شکست داعش که در واقع شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود گویای این مطلب است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز جهان اسلام بر علیه صهیونیست باید اتحاد داشته باشد و با تکیه به نیروی داخلی این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام‌/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل اقدام رژیم صهیونیستی در استفاده از کوادکوپترها را مضحک دانست و آن را عملیات خنده صادق در برابر عملیات وعده صادق توصیف کرد و گفت: این اقدام مذبوحانه نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است.

علیرضا تقوی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با راهبرد رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای کشورهای عربی منطقه می‌تواند یک خطر محسوب شود اما برای جمهوری اسلامی ایران خطری ندارد؛ آنها خوب می‌دانند که درگیری با ایران و حمله مستقیم به ایران چه تبعاتی می‌تواند برای آنها داشته باشد و لذا سعی کردند با استفاده از عوامل خرابکار داخلی و کواد کوپترهای حامل مواد منفجر اقدام خود علیه جمهوری اسلامی ایران را انجام دهند.

وی با اشاره به تیتر اول روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد، افزود: این اقدام نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی در برابر ایران مستاصل، ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است؛ در واقع ضربه عملیات وعده صادق به حدی سنگین بود که این رژیم هنوز در یک سردرگمی راهبردی به سر می‌برد و قدرت واکنش و تعقل مناسب در برابر جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

کارشناس ارشد روابط بین‌الملل تصریح کرد: رژیم صهیونیستی سعی کرد در برابر اقدام پیروزمندانه ایران، یک واکنش ضعیف برای مصرف داخلی و افکار عمومی خود انجام دهد و پس از آن با بزرگنمایی اقدام خود به گونه‌ای القا کند که ما پاسخ ایران را دادیم اما همین حرکت هم توسط رسانه‌های رژیم صهیونیستی به صخره گرفته شد تا جایی که حتی وزیر نتانیاهو این اقدام را مضحک خوانده و آن را مسخره می‌داند.

وی ادامه داد: در نتیجه باید گفت این اقدام مذبوحانه که البته برخی به طنز آن را «عملیات خنده صادق» نامیده‌اند، نشان داد که رژیم صهیونیستی که اصلاً قابلیت درگیری با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و از درگیری با ایران به شدت احتراز کرده و بعید است که بتواند در یک نبرد در برابر جمهوری اسلامی ایران مقاومت کند.

تقوی نیا با اشاره به صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: امروز دیگر کسانی که می‌گفتند اسرائیل برای ایران در سوریه دام پهن می‌کند و قصد جنگ با ایران را دارد نیز به اشتباه محاسباتی خود پی برده‌اند و مشخص شد تحلیل چنین افرادی درست نبوده است.

کد خبر 746189

دیگر خبرها

  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • وعده صادق اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ نظامی جهان بود
  • رژیم‌ صهیونیستی ضعیف و فاقد راهبرد مشخص است
  • رژیم‌صهیونیستی ضعیف و فاقد یک راهبرد مشخص است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • تقی آزاد ارمکی : رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند/ امروز با دولت ضعیف در برابر جامعه قوی روبرو هستیم