Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@22:26:52 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل بادران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۳۸۳۰

ترکیب پرسپولیس مقابل بادران اعلام شد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس در دیدار معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید از ساعت 16:15 روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم دسته اولی بادران برود و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که دو تیم برای رسیدن به جمع 8 تیم پایانی رقابت‌ها با هم مصاف خواهند کرد.

 

سرخپوشان با چند تغییر نسبت به ترکیب همیشگی خود به مصاف حریف دسته اولی خواهند رفت و تجربه تلخ دیدار با قشقایی باعث شده برانکو در چینش ترکیب تیمش دست به ریسک چندانی نزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دروازه این تیم مثل همیشه بیرانوند حضور دارد و خط دفاع محرمی به جای ماهینی در سمت راست یک تغییر نسبت به دیدارهای گذشته در خود می‌بیند که با انتقال انصاری به دفاع میانی و و آمدن شایان مصلح به ترکیب در دفاع چپ همراه است و شجاع خلیل‌زاده دیگه مدافع سرخپوشان خواهد بود. بدین ترتیب سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی حضور ندارد.

 

چینش خط هافبک سرخپوشان هم با اضافه شدن رسن به جای ربیع‌خواه و فرشاد احمدزاده به جای محسن مسلمان دستخوش تغییر خواهد شد و کمال کامیابی نیا و وحید امیری در پست‌های همیشگی خود ایفای نقش می‌کنند.

 

خط حمله هم مثل همیشه شاهد حضور منشا و علیپور است.

 

ترکیب سرخپوشان به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا بیرانوند - شایان مصلح - محمد انصاری - شجاع خلیل‌زاده  - صادق محرمی- کمال کامیابی‌نیا -وحید امیری - بشار رسن - فرشاد احمدزاده - علی علیپور - گادوین منشا

 

ایلنا

450

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت، حالا استقلال در دیدار برابر شمس آذر، محکوم به پیروزی است تا این تیم بتواند یک بار دیگر صدر جدول را پس بگیرد و فاصله یک امتیازی خود با رقیب دیرینه را حفظ کند.

جواد نکونام برای این بازی و نسبت به دیدار قبل مقابل آلومینیوم، یک تغییر را در جمع نفرات اصلی ایجاد کرده و صالح حردانی جانشین فخرالدینی شده است.

سیدحسین هر دو صدر را می خواهد!
حسینی امیدوار است که امروز ضمن بسته نگه داشتن دروازه اش، هم تیمش را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر برساند و هم اینکه خودش رتبه نخست برترین گلرهای لیگ در زمینه کلین شیت را حفظ کند. باید دید که کاپیتان استقلال پس از موفقیت در اراک، امروز چه عملکردی خواهد داشت.

خط دفاعی بدون تغییر ماند
با وجود پایان محرومیت آرمین سهرابیان، اما نکونام مجددا به ایمان سلیمی اعتماد کرده است. روزبه چشمی نیز دیگر مدافع آبی هاست و رهبری خط دفاع را بر عهده دارد. محمد حسین مرادمند نیز ضلع سوم این بخش از زمین را تشکیل می دهد و آنها وظیفه مهار مهاجمان حریف را دارند.

بازگشت صالح به ترکیب
استقلال نسبت به بازی قبل، در سمت راست تغییر مهمی داشته است. پس از مصدومیت صالح حردانی، نکونام به فخرالدینی اعتماد کرده بود و حالا که آسیب دیدگی حردانی برطرف شده، او در ترکیب اصلی قرار گرفت است. ابوالفضل جلالی که بهترین پاسور تیمش است و نیم نگاهی هم به صدر پاسورهای لیگ دارد، امروز نیز از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

نیک نفس و رضاوند در مرکز میدان
آسیب دیدگی مهدی پور سبب شد تا استقلال دست به تغییر آرایش تیمش بزند. زبیر نیک نفس همچون بازی قبل، امروز نیز یکی از نفرات حاضر در ترکیب اصلی است و آرش رضاوند نیز در خط میانی او را همراهی می کند. جلوتر از این دو بازیکن نیز شاهد حضور جلال الدین ماشاریپوف هستیم که در پست جدیدی برای تیمش بازی می کند.

زوج دوباره بلانکو و مهرداد
گوستاوو بلانکو که فرم بسیار خوبی دارد و در بازی های اخیر نیز توانسته است که برای استقلال گلزنی کند، امروز امید اصلی گلزنی تیمش به شمار می رود. در کنار او، شاهد حضور مهرداد محمدی هستیم و او نیز امیدوار است تا ناکامی در امر گلزنی را به پایان برساند.

ترکیب استقلال برای دیدار با شمس آذر:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – ایمان سلیمی – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

دیگر خبرها

  • ترکیب شمس‌آذر برای مصاف با استقلال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضبلطی فدراسیون فوتبال
  • اعلام ترکیب استقلال برای گذر از پرسپولیس
  • لیگ برتر فوتبال؛ اعلام ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت
  • ورود کنعانی‌زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس