Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنبور ها میزبان هوفنهایم خواهند بود.

طرفداري- دو تیم بروسیا دورتموند و هوفنهایم در چارچوب بازی های هفته هفدهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. 

زمان و مکان برگزاري مسابقه

زمان بازي: شنبه |25 آذر ماه 1396 هجري شمسي | 16 دسامبر 2017 میلادی

ساعت: 21:00

ورزشگاه: سیگنال ایدونا پارک 

داور بازی: هارم اوسمرس

پيش بازي

دورتموند میزبان هوفنهایم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنبور ها، فصل را رویایی شروع کردند اما به یک باره افت کردند. آن ها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند ولی هنوز شانس این را دارند در لیگ اروپا بازی کنند. مدیران این باشگاه هفته گذشته صبرشان تمام شد و تصمیم گرفتند مربی خود، پیتر بوش را اخراج کنند. حالا آن ها با اشتوگر، مربی سابق کلن کارشان را ادامه خواهند داد. او در اولین بازی خود روی نیمکت دورتموند توانست در هفته اس که گذشت، ماینتس را با دو گل و ثبت کلین شیت شکست دهد. غیر از این بازی، آن ها روز چهارشنبه باید در آخرین بازی خود در سال 2017، به مصاف رقیب دیرینه شان یعنی بایرن مونیخ در آلیانز آرنا بروند در جام حذفی بروند.

هوفنهایم؛ شاگردان ناگلزمن فصل را خوی شروع کردند و حتی توانستند بایرن مونیخ را در هفته دوم شکست دهند. شاگردان ناگلزمن در رده پنجم جدول قرار دارند. جالب این جا است که ناگلزمن یکی از گزینه های هدایت دورتموند نیز است و این احتمال وجود دارد فصل آینده او را روی نیمکت دورتموند ببینیم. شاگردان ناگلزمن می توانند پیروزی در این بازی، تا رده دوم جدول صعود و در صورت شکست تا رده دهم سقوط کنند!

ترکيب احتمالي دو تيم، مقايسه آماري ترکيب ها و اطلاعات پيرامون هر تيم

وضعيت مصدومان و محرومان دو تيم پيش از اين بازي          هوفنهایم                     بروسیا دورتموند   

 

وضعيت فعلي دو تيم در جدول رده بندي رده نام تيم برد مساوي باخت زده خورده امتياز فرم 5 هوفنهایم 7 5 4 26 20 26 W 6 دورتموند 7 4 5 37 23 25 W 5 تقابل اخير دو تيم مسابقات نتيجه بوندس لیگا هوفنهایم 1-2 دورتموند بوندس لیگا دورتموند 2-2 هوفنهایم بوندس لیگا هوفنهایم 1-3 دورتموند بوندس لیگا دورتموند 1-1 هوفنهایم  بوندس لیگا دورتموند 1-1 هوفنهایم آمار بهترین بازیکنان دو تیم از نگاه هواسکورد

نکات جالب و اتفاقات ويژه  اين ديدار در 6 بازی خانگی اخیر بروسیا دورتموند، میانگین در هر بازی 2.5 گل زده شده است. دورتموند در 6 بازی از 7 بازی خانگی خود برابر هوفنهایم، بیشتر از 2.5 گل زده است. دورتموند در 9 بادی اخیر خود برابر هوفنهایم شکست نخورده است. دورتموند در 3 بازی خانگی اخیر خود برابر هوفنهایم حداقل 2 گل زده است. در شش بازی اخیر دو تیم، 20 گل زده شده است. هوفنهایم در 6 بازی اخیر برابر دورتموند، 12 گل را دریافت کرده است و 8 گل را به ثمر رسانده است. در 6 بازی اخیر دو تیم، 27 کارت زرد و دو کارت قرمز از جیب داور خارج شده که سهم دورتموندی ها 12 کارت زرد و یک کارت قرمز و سهم هوفنهایمی ها 15 کارت زرد و یک کارت قرمز بوده است. 6 بازی اخیر دو تیم، حداقل یک گل داشته است. پيش بيني هواسکورد از اين ديدار

 

1-2

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی احمدی که در هفته‌های پایانی نیم فصل امیدوار شده بود تا در رقابت با علی نعمتی شانسی برای بازی کردن پیدا کند با ورود عبدالکریم حسن حتی جایگاه خود روی نیمکت تیمش را نیز از دست داده است.

احمدی در برخی مسابقات نیم فصل دوم به لیست بیست نفره رسیده، اما غالبا سکونشین بوده یا از پای تلویزیون دیدار تیمش را تماشا کرده است.

جالب اینکه احمدی در اصل گزینه‌ای برای خط میانی و جناح چپ به حساب می‌آید اما بعد از حضور عبدالکریم در دفاع چپ، اورونوف هم آن پست را در خط میانی دوقبضه در اختیار گرفته و بازیکنان فیکس نیم فصل اول در این پست‌ها مثل سعید صادقی و علی نعمتی هم خیلی کم برای تیم خود بازی می‌کنند.

با این حساب احمدی باید امیدوار باشد با وجود غیبت عالیشاه در اراک و البته بازگشت حنانوف به شرایط مسابقه جایی در لیست بازی تیمش در اراک و در جام حذفی پیدا کند که اتفاق دشواری به نظر می‌رسد.

نکته جالب اینکه امروز در حاشیه مراسم واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی مشخص شد محمدمهدی احمدی همنام بازیکن پرسپولیس به عنوان مدیرعامل بانک شهر به نوعی نفر نخست گروه مدیران بانک‌های مالک سهام این باشگاه به حساب می‌آید.

ظاهرا آن احمدی هم تازه به سمت مدیرعاملی بانک شهر رسیده اما ارتباط خوبی با درویش دارد و در روز نخست حمایت خود را از مدیرعامل فعلی باشگاه حداقل تا پایان فصل اعلام کرده است.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • باید با قلبمان بازی کنیم