Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از امیدیه، در هفته نهم مسابقات لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور، تیمهای نیروی زمینی ارتش و نفت امیدیه دراستخر 9 دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که درپایان شاگردان رضا جعفری با حساب 13 بر 6 مقابل میزبان خود به برتری دست یافت.

نفت امیدیه با کسب این نتیجه با 12 امتیاز پس از تیمهای دانشگاه ازاد اسلامی تهران و سایپا تهران درمکان سوم جدول رده بندی باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم درهفته یازدهم رقابتها اول دی ماه میزبان تیم هیئت اصفهان خواهد بود.

 

خبرنگار: ناصر حکیمی

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در شرایطی که تنها ۵ هفته تا پایان فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس باقی مانده، اتفاقات عجیبی رخ داد. در هفته سی و سوم از با کیفیت‌ترین لیگ فوتبال جهان، نتایجی رقم خورد که باعث حیرت بسیار شد. از جمله آرسنال و لیورپول با نتایج ۲ بر صفر و یک بر صفر مغلوب آستون ویلا و کریستال پالاس شدند. ضلع سوم کورس قهرمانی یعنی منچسترسیتی نیز ۵ بر یک لوتون را در هم شکست تا حالا با ۷۳ امتیاز به صدر جدول بیاید و خود را به قهرمانی دیگری در «پریمیر لیگ» نزدیک‌تر کند.

گستردگی نتایج باورنکردنی به همین جا ختم نشد. چرا که تاتنهام ۴ بر صفر مقابل نیوکاسل یونایتد شکست خورد و چلسی در شبی باورنکردنی ۶ بر صفر اورتون را تکه تکه کرد.

البته در ثبت چنین نتایج خارق العاده ایی، برخی ستاره‌ها با درخششی بسیار، نقش آفرین شدند.

در این گزارش ۱۰ بازیکن برتر این هفته Premier League را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

۱-کول پالمر (چلسی)

بی تردید برترین بازیکن همین هفته جزیره «کول پالمر»، وینگر ۲۲ سال چلسی است. ستاره‌ای که در بازی دوشنبه شب با اورتون «کولاک» کرد و ۴ گل آبی‌ها (پوکر) را در برد ۶ تایی مقابل اورتونی‌ها به ثمر رساند.

پالمر که تا تابستان گذشته در منچسترسیتی بود و به عنوان بازیکنی ذخیره به میدان می‌آمد، در چلسی که فصل جاری وضعیتی پرنوسانی داشته، بسیار درخشان ظاهر شده و به بهترین و کلیدی‌ترین شاگرد مائوریسیو پوچتینو تبدیل شده است.با این همه درخشش پیش بینی می‌شود در ۵ هفته باقیمانده نیز بتواند با گل‌های دیگری، به وضعیت تیم لندنی سرو سامانی ببخشد.

۲-آلکساندر ایزاک (نیوکاسل یونایتد)

بازیکنان بزرگ این ظرفیت را دارند که مقابل هر ستاره ایی بدرخشند و او را شرمنده کنند. حتما با خود می‌گویید منظور ما از این گفته چیست؟ اجازه دهید در ارتباط با برد ۴ بر صفر نیوکاسل یونایتد مقابل تاتنهام هاتسپر حرف بزنیم. تا قبل از این نبرد، «میکی فان دن فن»، بازیکن خط دفاع هاتسپر، به عنوان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر مورد تحسین قرارمی گرفت. او کاملا مستحق این ستایش بود چرا که با اقتدار در خط دفاع کار کرده بود. اما وقتی در همین رویارویی چند روز قبل، «آلکساندر ایزاک» برابرش قرارگرفت، کاملا محو شد. در واقع مهاجم سوئدی بار‌ها با هنرنمایی‌های جالب توجه از فان دن فن عبور کرد و باعث شد در بازی کاملا محوشود. ایزاک با زدن گل‌های اول و سوم تیمش در به ثمر رسیدن گل‌های دوم و چهارم نیز نقش داشت و بی تردید یکی از درخشان‌ترین بازیکنان هفته بود.

۳-یوری تیلمانس (آستون ویلا)

میکل آرتتا، سرمربی تیم فوتبال آرسنال و شاگردانش که در هفته اخیر در «مرداب» آستون ویلایی‌ها با باخت ۲ بر صفر غرق شدند، مصاف یکشنبه ۱۴ اوریل با حریف را هیچوقت از یادنخواهند برد. به خصوص که اگر امسال نیز مثل فصل قبل قهرمان نشوند تا ابد از این باخت غیرمنتظره مقابل حریف به عنوان عامل اصلی ناکامی در مسیر هدفی که ماه‌ها داشته، یاد خواهند کرد.

چرا که با این باخت، صدر جدول را که هفته‌ها در اختیارداشتند، در روز‌های پایانی به بدترین شکل ممکنک از دست داده و باز به تیم دوم شهر منچستر دادند اما واقعا در بازی با استون ویلا چه اتفاقی افتاد؟ جدال دو تیم تا دقیقه ۸۴ بدون گل مساوی پیش می‌رفت که لئون بیلی دروازه توپچی‌ها را فروریخت. ۳ دقیقه بعد از آن نیز اولی واتکینز گل دیگر را زد تا همه امید آرتتا و یارانش برای تغییر نتیجه در لحظات اندک باقیمانده از بین رود.

فکر می‌کنید «کارگردان» به ثمر رسیدن این دو گل چه بازیکنی بود؟ راه دور نروید، چرا که یوری تیلمانس هر دو گل تیمش را به خوبی طراحی کرد.ستاره بلژیکی در واقع همان چهره‌ای بود که ۲ سال قبل باشگاه لسترسیتی تصمیم به فروش وی گرفت و آرسنال برای خریدش، ابتدا ابراز علاقه کرد، اما در نهایت این بازیکن را کاملا مفید تشخیص نداد!

۴-ماتیوس کائونیا (ولورهمپتون)

ولورهمپتونی‌ها در فصل جاری بابت مصدومیت بازیکنان پرشمار خود بسیار لطمه دیده اند. خیلی‌ها در انگلیس می‌گویند اگر تیم شرایطی داشت که تقریبا از همه نیروهایش در خلال فصل استفاده می‌کرد، مسلما جایگاهی بهتر از رده یازدهم کنونی در جدول پیدا می‌کرد.

یکی از بازیکنان تاثیرگذاری که بار‌ها صدمه دیدگی را تجربه کرد، «ماتئوس کائونیا» است. همین مورد اجازه نداد که ستاره برزیلی در فصل جاری درست و حسابی در خدمت تیمش باشد و از قابلیت هایش خوب بهره گیرد.

وی در هفته اخیر، بعد از مدت‌ها دور بودن، اولین حضورش را از ابتدا در ترکیب جشن گرفت. از همه مهم‌تر در تساوی ۲ بر ۲ با ناتینگهام فارست دو گل زیبا زد و در عین حال بازی تحسین برانگیزی را هم ارائه کرد.

۵- نیکلاس جکسون (چلسی)

در بازی هنوز هم باورنکردنی ۶ گله چلسی مقابل اورتون، هرچند کول پالمر با ۴ گل زده خوش درخشید و حرف اول و آخر را زد، اما آبی‌ها ستاره‌های جوان و درخشان دیگری هم مثل نیکولاس جکسون را در اختیار داشتند. مهاجم ۲۲ ساله که با پاس گلی هوشمندانه و زدن یک گل، از جمله ارکان کسب چنین برد پرگلی بود.پوچتینو، سرمربی چلسی بعد از همین بازی فهمید هرچقدر به جوانان شایسته‌ای مثل جکسون اعتماد کند، ضرری نمی‌بیند.

۶- دین هندرسون (کریستال پالاس)

مگر می‌شود بحث بهترین‌های هفته در میان باشد و از ستاره‌ای درخشان در تیم کریستال پالاس و یکی از عوامل برد یک بر صفر مقابل لیورپول سخنی به میان نیاوریم؟

در بازی که آنفیلدی‌ها با صلاح، نونیز، دیاس و ... موقعیت‌های گل بسیاری خلق کردند، دین هندرسون، گلر کریستال پالاس عاملی غیر قابل انکار در راه حفظ دروازه و ثبت برد ارزشمند یک بر صفر بود.

دروازه بان ۲۷ ساله آنقدر عالی کارکرد تا حتی گزینه‌ای جدی برای همراهی تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ اروپا باشد.

۷- آندریاس پریرا (فولام)

یکی از نتایج قابل توجه هفته سی و سوم، برد شیرین و ارزشمند ۲ بر صفر فولام مقابل وستهام یونایتد بود. نتیجه‌ای که تا قبل از انجام بازی، پیش بینی نمی‌شد. اما به لطف درخشش «لوکاس پریرا» هافبک ۲۸ ساله برزیلی- بلژیکی فولام و دو گلی که زد، همراه با ارائه بازی خوب میسر شد.

۸-فابیان شر (نیوکاسل یونایتد)

در بازی منجر به برد ۴ بر صفر مقابل تاتنهام، فابیان شر، مدافع سوئیسی نیوکاسل عملکردی فوق العاده داشت.ستاره ۳۲ ساله از یک سو بسیار کمک کرد تا استحکام دفاعی تیمش بیش از پیش شود. خط دفاع به رهبری او حتی مرتکب یک اشتباه هم نشد.از طرفی زننده گل چهارم با ضربه سر بود.

۹-برونو فرناندز (منچستریونایتد)

برونو فرناندز از سال ۲۰۲۰ که به عضویت منچستریونایتد درآمد، تاکنون در مسابقات زیادی یک تنه دست تیمش را گرفته و عامل نجات شده است.در مصاف با بورنموث نیز همینگونه عمل کرد. چرا که با زدن دو گل به حریف، باعث ثبت تساوی ۲ بر ۲ شد و تیمش را از لبه پرتگاه به عقب کشید.

۱۰-جرمی دوکو (منچسترسیتی)

جرمی دوکو در فصل جاری، بازی‌های متفاوتی داشته است. اما آنچه از او در دیدار منجر به برد ۵ بر یک مقابل لوتون تاون دیده شد، فوق العاده خوب بود. در شرایطی که حریف کوچک با دفاع اتوبوسی سعی در حفظ دروازه و کم گل خوردن را داشت، او با حرکات تکنیکی خود باعث از هم پاشیدگی چنین خطی شد و حتی یک گل نیز زد و روی گل‌های دیگر نقش داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • کول پالمر و ثبت +۳ گل در دو بازی پیاپی خانگی برای چلسی در لیگ برتر
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد