Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین احمد غلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: قشر آسیب پذیر جامعه نگران گران شدن برخی اقلام در بودجه سال آینده است که نمایندگان باید با توجه به این قشر بودجه سال 97 را بررسی کنند.
وی در ادامه با انتقاد از تخریب چهره ها و شخصیت ها در فضای مجازی اذعان کرد: انتقاد باید سازنده باشد تا موثر واقع شود و نباید در قالب انتقاد، توهین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامی افزود: برخی خبرگزاری ها و سایت ها به راحتی افراد را دروغ گو خطاب می کنند و انواع توهین ها را به آنان روا می دارند که این امر زیبنده نیست.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: رشد و شکوفایی نظام نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است که در پرتو این وحدت اهداف کلان کشور یعنی پیشرفت اقتصادی و رسیدن به جامعه سعادتمند توام با علم و آگاهی محقق می شود.
امام جمعه موقت شهرستان قشم افزود: امروز توطئه ای در کار است که وحدت موجود بین حوزه و دانشگاه را از بین ببرد و با تخریب چهره حوزه نزد دانشگاهیان و نیز بی ارزش کردن دانشگاه نزد حوزویان، تفرقه و تشتت در جامعه ایجاد کند که این امر هوشیاری مخاطبان در هر 2 نهاد را می طلبد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدام ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی جهالتی است که از ذلت و شکست آنان ناشی می شود و دنیا آن را محکوم کرد.
غلامی افزود: در ماه های اخیر قدرت اسلام به رخ دشمن کشیده شد و در کمتر از 25 سال آینده با نابودی رژیم صهیونیستی، مسلمانان راه قدس را پیاده طی می کنند.
امام جمعه موقت شهرستان قشم به هفته پژوهش اشاره و اظهار کرد: استفاده از داده های علمی موجب کارآمدی علم و صنعت است و مراکز علمی و دانشگاهی باید مباحث پژوهشی خود را دنبال و دستاوردها را تبیین کنند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500/7408
خبرنگار: حسین آزاد منجیری * انتشار: محمد جهانگیریان

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از سیاست‌های مهم دولت در حوزه اقتصاد، نگاه بین بخشی و ایجاد ثبات در برنامه‌ها برای هرچه بهتر شرایط و حمایت از تولید است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید علی روحانی در همایش ملی «اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران» در دانشگاه قم اظهار داشت: ایجاد توازن و تعادل میان مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یک ضرورت است، از این طریق هم انگیزه تولیدکننده برای فعالیت بیشتر حفظ می‌شود و هم مصرف کننده می‌تواند محصول مورد نیاز خود را با قیمت مناسب‌تر تهیه کند.

وی افزود: از سیاست‌های مهم دولت در حوزه اقتصاد، نگاه بین بخشی و ایجاد ثبات در برنامه‌ها برای هرچه بهتر شرایط و حمایت از تولید است.

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در همین راستا از تغییر مکرر سیاست‌ها جلوگیری کرده و با کاهش دستورالعمل‌ها به دنبال ایجاد آرامش هرچه بیشتر در فضای فعالیت‌های اقتصادی هستیم، همچنین در این دولت موضوع تسهیل مجوزهای کسب‌وکار با جدیت پیگیری و برای محدود کردن فعالیت‌های غیرمولد تلاش جدی شد.

وی با اشاره به اهمیت مسئله مدیریت نرخ ارز در کشور، ادامه داد: کوتاه کردن فرآیند تامین و تخصیص ارز، موضوع مهم دیگری است که با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود دنبال می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تامین مالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی با همکاری بانک‌ها به خوبی انجام شود.

روحانی تاکید کرد: در موضوع رشد اقتصادی و مبارزه با بیکاری وضعیت بهتری از قبل داریم و تلاش می‌کنیم با افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم، البته در این راستا نیازمند مولفه‌های دیگری همچون تامین انرژی مورد نیاز فعالیت‌های تولیدی نیز هستیم.

به گزارش تسنیم، همایش ملی «اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران» در دو نوبت صبح و عصر توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و برخی مقامات کشوری در دانشگاه قم درحال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • احیا کردن مراکز تحقیقاتی در راستای پایدار کردن منابع درآمدی
  • توجه به تعاونی‌ها و مبارزه با انحصارگرایی در مازندران؛ راهکار اجرایی شدن شعار سال