Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان برانکو در فاصله چند ساعت مانده به دیدار با بادران، زیر نظر کادرفنی تمرینات سبک خود را در محوطه ورزشی هتل برگزار کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان پرسپولیس که در اردوی پیش از دیدار مقابل بادران تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی قرار دارند، بعد از صرف صبحانه راهی محوطه ورزشی هتل شده و تمرینات سبک خود را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان برانکو بعد از استراحت و صرف ناهار در جلسه فنی پیش از این دیدار حاضر خواهند شد و سپس راهی استادیوم آزادی می‌شوند تا دیدار مقابل بادران را پشت سر بگذارند.

مهدی طارمی و احمد نوراللهی دو بازیکن محروم پرسپولیس در این اردو حاضر نیستند و برانکو دیگر بازیکنان خود را در اختیار دارد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)