Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضوان سلماسی روز جمعه در آیین اختتامیه فوتبال محلات همدان، گفت: پایه گذار ورزش محلات شورای چهارم بود و زحمات فراوانی برای احیای آن صورت گرفت اما شورای پنجم در راستای ایجاد تحول اساسی و هدفمند در ورزش محلات و همگانی گام بر می دارد.
وی اضافه کرد: توسعه ورزش در شورای پنجم در دو بخش آقایان و بانون هدفگذاری می شود و در دوره چهار ساله به دنبال این هستیم که خانواده ها در محله های همدان به ورزش به صورت منسجم و برنامه محور بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار همدان نیز در این مراسم گفت: شهرداری در دوره جدید، ورزش را به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه قرار می دهد و نباید دغدغه ای را در بخش ورزش محلات داشته باشیم.
عباس صوفی افزود: تلاش داریم بودجه خوبی برای ورزش محلات اختصاص دهیم و سال آینده از این رقابت ها به مراتب بهتر حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: تجهیز و تکمیل دهکده محلات نیز یکی از برنامه های اصلی شهرداری در بخش ورزش است و انتظار داریم شورای اسلامی شهر همدان اعتبار مناسبی را برای این دهکده در سال آینده اختصاص دهد.
صوفی بیان کرد: ورزش همگانی و محلات پایه گذار سلامت و تندرستی خانواده ها است و به طور قطع باید به صورت گستره فعالیت ها در این بخش را افزایش دهیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این آیین گفت: هم اکنون بیش از سه هزار ورزشکار در ورزش محلات فعالیت دارند.
امیرحسین اسکندریان افزود: در حال حاضر 70 تیم در رده سنی بزرگسال، 70 تیم در رده های پایه فوتبال، 30 تیم در والیبال و 20 تیم در هندبال در ورزش محلات همدان شرکت دارند.
وی اضافه کرد: هدف از تشکیل و فعالیت این تیم های ورزشی در محلات کاهش معضلات اجتماعی، استعدادیابی، غنی سازی اوقات فراغت و تقویت ورزش در نسل جوان است.
اسکندریان خاطرنشان کرد: توزیع لباس رایگان بین اعضای تیم ها و تحت پوشش قراردادن بیمه ورزشی آنها، از اقدامات انجام شده طی امسال و سال های گذشته بود.
فینال نهمین دوره رقابت های لیگ فوتبال محلات همدان امروز با قهرمانی تیم اتحاد شاهد به پایان رسید.
در دیدار نهایی این رقابت ها که به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، اتحاد شاهد مقابل شهدای چهرقان به برتری دست یافت و قهرمان شد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۳۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شانیان بیان کرد: با توجه به قرارگیری همدان به عنوان کریدور غرب کشور، ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا را در راستای توسعه و رونق تولید و تجارت از نیازهای استان همدان دانست.

وی افزود: فعال کردن انجمن صنعت پخش در سطح استان را ضروری دانست و گفت: در راستای ساماندهی و نظام مند شدن و رفع مشکلات و موانع فعالان این صنف را پشتیبانی خواهیم کرد.

شانیان تصریح کرد: راه اندازی نخستین شهرک تخصصی پخش در همدان موجب استفاده مطلوب و بهینه از ظرفیت‌های تجاری و تولیدی استان به ویژه در غرب کشور می‌شود و بی تردید اثرات مثبتی در زمینه صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت.

مدیرکل صمت استان همدان با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در دولت سیزدهم گفت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری، دولت مردمی تلاش دارد رشد و تعالی بازار و اقتصاد را با مشارکت و همراهی مردم محقق کند.

لازم به ذکر است، مدیرکل صمت استان با همراهی معاون بازرسی و نظارت این اداره کل از چند شرکت پخش در همدان بازدید کردند.

کد خبر 6079283

دیگر خبرها

  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش
  • ایجاد نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان 
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • بیانیه جامعه ورزش استان همدان در حمایت از پاسخ مقتدرانه به صهیونیست‌ها
  • پیام حزب اعتدال و توسعه در پی حمله ایران به اسرائیل /مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی است