Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بندرعباس گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با خشونت و افراطی‌گری است و ما با تاسی از اسلام در این راه مبارزه و مقاومت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تاکید بر لزوم قانون‌مداری در جامعه اظهار داشت: باید همگان در مقابل قانون خاضع باشیم و در انجام امور رضای خداوند را در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بزرگترین خطری که می‌تواند یک جامعه را تهدید کند بی‌قانونی است و طبق فرموده امام خمینی(ره) جامعه بی‌قانون آرام آرام از صحنه خارج می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان افزود: مسلمانان باید مجموعه‌ای از احکام که در کتاب و سنت در قالب دین مبین اسلام ابلاغ شده را در راستای قانون‌مداری در جامعه رعایت کنند.

نعیم‌آبادی به 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه امری ضروری است که شهید مفتح پرچمدار این امر بود و باید این وحدت روز به روز تقویت شود حوزه و دانشگاه به هم نزدیک‌تر شوند.

وی تصریح کرد: اگر حوزویان و دانشگاهیان در کنار هم قرار گیرند می‌توانند برای تفسیر قرآن کریم و دیگر امور از تخصص یکدیگر استفاده کنند.

امام جمعه بندرعباس همچنین به دیگر مناسبت 27 آذر یعنی روز جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری اشاره کرد و آمریکا و غرب را عامل خشونت در دنیا دانست و عنوان کرد: آمریکا و غرب به نام مبارزه با خشونت در کشور‌های منطقه جنگ به راه انداختند و این نشان می‌دهد که خودشان عامل خشونت هستند.

نعیم‌آبادی با تاکید بر اینکه گروه تکفیری و تروریستی داعش با حمایت آمریکا و غرب به وجود آمد و خشونت را در منطقه ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب تولید کننده خشونت و افراطی‌گری و کانون آن در دنیا هستند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با خشونت و افراطی‌گری است و ما با تاسی از اسلام در این راه مبارزه و مقاومت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به برگزاری بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی در روز 30 آذر در بندرعباس اضافه کرد: برگزاری اجلاس سراسری نماز در بندرعباس با حضور شخصیت‌ها و کارشناسان فرهنگی برکات معنوی بسیاری برای استان هرمزگان به همراه دارد.

انتهای پیام/

R7720/P1357/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در حمایت از اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: ولْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ¹

«کرامت و ارزش والای انسان و آزادی توأم با مسئولیت او در برابر خدا» ² پیام سعادت بخش و مشترک همه ادیان توحیدی است که بر تارک میثاق ملی ملت مؤمن ایران اسلامی می‌درخشد.

فتنه‌ها و تلاش‌های دشمنان انقلاب اسلامی پیوسته این کرامت و آزادی مقید را مورد هدف مستقیم و غیرمستقیم خود قرار داده و می‌دهند و با زدودن عفت و پاکدامنی، در محور فتنه‌ها و تلاش‌های خود پاکدامنی زنان را نشانه رفته اند.

«ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مظاهر فساد و تباهی» ³ اولین و مهم‌ترین وظیفه دولت جمهوری اسلامی ایران در قانون اساسی است که امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در قالب «طرح نور» با تکیه بر تجارب گذشته و پختگی و سنجیدگی و دقت عمل بیش از پیش تلاش برای تأمین «محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» در جامعه را مأموریت خود تعریف کرده است.

حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها براساس رسالت ذاتی، وظیفه‌ی شرعی و قانونی و مسئولیت اجتماعی حمایت همه جانبه از تحقق این مهم و رفع کاستی‌های گذشته را تکلیفی اجتماعی دانسته و همچون آحاد دیگر ملت ایران اسلامی خود را در تلاش و حمایت از تحقق این هدف مقدس سهیم می‌دانند.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها

۱_ سوره آل عمران آیه ۱۰۴

۲_ بند ۶ اصل دوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

۳_ بند یک اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6088409

دیگر خبرها

  • منتظری: حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • حجاب در ایران قانون است؛ همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند