Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

مرحله نخست مسابقات لیگ‌برتر شنای باشگاه‌های ایران با عنوان جام خلیج فارس از پنج‌شنبه ۲۳ آذر به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران آغاز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از گزارش یاسر اشراقی از مسابقات لیگ‌برتر شنای باشگاه‌های ایران و رکورد شکنی متین بالسینی که توانست در ماده ی ۲۰۰ متر، رکورد ایران را پس از ۱۰ سال بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است مرحله نخست مسابقات لیگ‌برتر شنای باشگاه‌های ایران با عنوان جام خلیج فارس از پنج‌شنبه ۲۳ آذر به میزبانی استخر قهرمانی آزادی تهران آغاز شد و تا جمعه ۲۴ آذر ادامه خواهد یافت. این رقابت‌ها به صورت چهار مرحله‌ای برگزار می‌شوند تا تیم‌های برتر معرفی شوند.

در حاشیه صبح روز نخست این مسابقات علی فتحی در ماده ۵۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۰:۲۷٫۴۶ و متین بالسینی نیز در ماده ۲۰۰ متر پروانه با زمان ۲:۰۶٫۰۷ موفق به ثبت رکورد جدید در رده سنی زیر ۱۵ سال شدند.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات والیبال سالنی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات والیبال سالنی رده سنی نوجوانان و جوانان پسر به مدت سه روز در سالن خلیج‌فارس دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

تیم های آینده سازان، اتحاد و فرهبر در این رقابت ها عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

دیگر خبرها

  • آگهی مزایده عمومی املاک بانک ایران زمین شماره ح/۱۴۰۲
  • نمره قبولی در لیگ و تجدیدی تیم ملی
  • لیگ‌برتر بسکتبال در سال ۱۴۰۲ نمایش قابل قبولی داشت
  • معرفی رده‌های برتر مسابقات قهرمانی سوارکاری درساژ استان اصفهان
  • افزایش ۵۰ و ۹۵ درصدی سرعت دانلود و آپلود اینترنت ثابت
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • بانوی ملایری؛ بهترین دروازه بان لیگ برتر هندبال ایران
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات والیبال سالنی کیش
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو در غرب کشور