Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ موتور و اتومیبل های لوکس اعم از خودروهای اسپورت، سوپر اسپورت، آفرود، کلاسیک، موتورهای ریس، کراس و اندرو در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، همایش اتومبیلرانی و موتورسواری ویژه حمایت از زلزله زدگان غرب کشور صبح امروز در استادیوم ورزشی شهدای شهرقدس با حضور رانندگان بهمراه خودروهای اسپورت، سوپر اسپورت، آفرود، کلاسیک، موتورهای ریس، کراس و اندرو از سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس

امیرمسعود عابدین: دنزا Z۹ GT یکخودروی بزرگ ۵ نفره‌ای است که نزدیک به ۵.۲ متر طول دارد. ابعاد دقیق آن ۵۱۸۰/۱۹۹۰/۱۵۰۰ میلی متر و فاصله بین دو محور آن ۳۱۲۵ میلی متر است. این خودرو سانروف پانوراما و بال برقی عقب دارد.

به گزارش خبرآنلاین، چراغ‌های باریک، خطوط بدنه کشیده، دستگیره درب جمع شونده و اسپویلر سقفی اسپرت از ویژگی‌های ظاهری این خودرو هستند. دنزا تصاویر Z۹ GT را در کنار پورشه پانامرا و فراری GTC۴Lusso به اشتراک گذاشته است.

جدیدترین محصول دنزا از ۳ موتور الکتریکی با خروجی ترکیبی ۹۵۲ اسب بخار نیرو می‌گیرد. موتور الکتریکی جلو دارای ۳۰۸ اسب بخار قدرت و دو موتور الکتریکی در عقب هر کدام ۳۲۱ اسب بخار قدرت دارند. دنزا Z۹ GT با وزن محدود ۲۸۷۵ کیلوگرم، خودروی سنگینی به شمار می‌رود و حداکثر سرعت آن به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. نیروی این خودرو با باتری LFP Blade بی وای دی تامین می‌شود که ظرفیت آن هنوز مشخص نشده است.

دنزا در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک سرمایه‌گذاری مشترک ۵۰-۵۰ بین BYD و مرسدس بنز تاسیس شد. در این همکاری و جوینت ونچر، BYD مسئول بخش فنی بود در حالی که مرسدس بنز طراحی محصولات را انجام می‌داد. با این حال، دنزا فروش خوبی نداشت و مرسدس بنز سهم خود را از ۵۰ درصد به ۱۰ درصد در سال ۲۰۲۱ کاهش داد. پس از اینکه مرسدس بنز تقریباً از این همکاری خارج شد، BYD خط تولید مدل‌های دنزا را دوباره راه اندازی کرد. محصولات این برند در حال حاضر شامل مینی ون D۹ و کراس اوورهای N۷ و N۸ هستند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895935

دیگر خبرها

  • خودروهای چینی باکیفیت و چشم‌نوازی که به ایران نمی‌آیند /عکس
  • خودروهای لوکس در انتظار مالیات
  • مالیات خودروهای لوکس تعیین شد
  • راهنمای خرید موتور گیرلس / معرفی برندهای برتر
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد/ مالکان ابن خودروها باید مالیات بدهند
  • مالیات خودروهای لوکس در سال جدید چگونه محاسبه می شود؟
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد + جزییات
  • مالیات خودروهای لوکس اعلام شد
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد
  • ۵ مورد از قدرتمندترین موتورهای خودرو که تا به امروز تولید شده‌اند(+عکس)