Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند روز پیش مصطفی ایزدی از مریدان متعصب آیت الله منتظری یادداشتی منتشر کرد با مضمون گلایه و ناراحتی آقای ناطق نوری از عوامل مستند قائم مقام. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چند روز پیش مصطفی ایزدی از مریدان متعصب آیت الله منتظری یادداشتی منتشر کرد با مضمون گلایه و ناراحتی آقای ناطق نوری از عوامل مستند قائم مقام؛ اما بلافاصله فیلمی از حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری منتشر شد که ایشان مستند قائم مقام را مستند بسیار خوب و جامعی می‌دانستند و از عوامل آن تقدیر کردند؛ عوامل مستند هم گفته اند طی روزهای آتی فیلم نظر آقای ناطق در مورد استفاده از بخشهای آرشیوی ایشان و روندی که پس از آن طی شد را منتشر خواهند کرد تا روایت واقعی ماجرا برای همه مشخص شود؛ اما یادداشت مصطفی ایزدی ناخواسته حاوی دو اعتراف تاریخی بود:

اول اینکه ایشان بجای پاسخ مستندل به روایت مستند قائم مقام منزل به منزل و دفتر به دفتر راه افتاده اند تا افراد را راضی کنند که مصاحبه‌های شان از مستند #سانسور شود و بیرون نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی اثبات همان حرف عوامل مستند که گفته اند جریان نزدیک به آیت الله منتظری در تلاش برای سانسور ابعادی از زندگی ایشان است و از گفتن همه حقایق در مورد ایشان #هراس دارند. چرا که سال‌ها تلاش کرده اند درهای آرشیو را ببندند و بصورت #گزینشی فقط آن بخشهایی که مد نظرشان هست را منتشر کنند. آن‌ها این روز‌ها سخت در تلاش اند تا همچنان تاریخ سانسور شده برای مردم روایت شود تا خودشان و روایتی که سال‌ها ارائه داده اند بی اعتبار نشود!

دومین اعتراف مصطفی ایزدی این است که در مورد جلسه با آقای ناطق نوشته "بنده به حاج آقا عرض کردم که من احتمال می‌دهم که عناصر پشت پرده ساخت این فیلم خواسته اند همراه تخریب مرحوم آیت الله منتظری، شما و مرحوم آیت الله هاشمی را هم تخریب نمایند. چون بالاخره این تندرو‌ها که اسم خود را گذاشته اند بی طرف، با شما هم مخالفند" و این در حالی است که وقتی جناب آقای ناطق نوری مستند را تماشا کردند گفتند "خیلی فیلم خوبی شده. اگر ندیده بودم شاید ذهنیت دیگری داشتم. " مصطفی ایزدی باز هم ناخواسته اعتراف کرده که در حال رفت و آمد و #فضاسازی ذهنی برای مسئولان و شخصیتهای مختلف است؛ و این در حالی است که همه شخصیتهای مستقل و نه مریدان و متعصبان، وقتی مستند را دیده اند روایت مستند را تایید کرده اند و آن را مستندی جامع و منصفانه دانسته اند. این اعتراف مصطفی ایزدی نکته مهمتری را هم در ذهن‌ها تداعی می‌کند؛ اینکه چنین مریدانی، روزگاری چگونه برای آیت الله منتظری در مورد مسائل مختلف کشور فضاسازی می‌کرده اند و نقش آنان در اتفاقات تلخ سه دهه اخیر چقدر زیاد بوده است!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • (ویدئو) لحظه هدف قرار دادن خودروی مقام نظامی حزب الله توسط اسرائیل
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد