Web Analytics Made Easy - Statcounter

لنجان_مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر گفت:امروز فضاهای شهری بیشترین ارتباط رابا مردم ومحیط زندگی برقرار می کنند ودر نتیجه نقش بسزایی در واحساس آرامش شهروندان دارند، زیبایی،آراستگی،پاکیزگی و انسجام بخشی از ویژگی ها و معیارهای مهم ارزیابی شهر که همواره موردتوجه شرکت عمران فولادشهر قرار گرفت.

حمید رضا شیروانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان با اشاره به روند عملیات پیاده رو سازی معابر اصلی مسکن مهر فولادشهر اظهار کرد: خیابان ها در بافت شهری به عنوا ن شریانهای حیاتی و سلسله اعصاب شهری از اهمیتی شایان برخوردار هستند، لذا توجه به مناسب سازی آنها رویکردی جدی و کارشناسانه را می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیاده رو ها، از یک سو رکن اصلی شبکه معابر شهری به شمار آمده و در جابجایی افراد و وضعیت ترافیکی شهر نقشی تأثیرگذار دارند و از سوی دیگر ساده ترین و عامیانه ترین شکل حضور اجتماعی شهروندان را در امنیت کامل تردد شهری به تصویر می کشند.

مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر اتمام معابر اصلی و شریانهای مسکن مهر فولادشهر را یکی از مهمترین اولویت های شرکت عمران دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه شهروندان یکی از اجزای اساسی هر طرح و پروژه شهری و با اهمیت ترین عنصر چرخه در شهرها به شمار می آیند فراهم کردن زمینه های مساعد به منظور ارتقاء خدمات رسانی و افزایش کیفیت زندگی آنان از اهمیت ویژه ای برخوردار است از این رو شرکت عمران شهر جدید فولادشهر عملیات پیاده رو سازی معابر اصلی مسکن مهر فولادشهر را با قوتی دو چندان و با اعتباری بالغ بر۸۰میلیاردریال در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای عملیات پیاده روسازی محلات فرهنگ۱، فرهنگ۴، فرهنگ۵ و فرهنگ ۶ شهر جدید فولادشهر قرارداد مورد نظر با پیمانکار با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد منعقد شد همچنین با توجه به درخواست شهروندان در خصوص پیاده روسازی معابر اصلی نیمه جنوبی برزن ایثار شهر جدید فولادشهر شرکت عمران شهر جدید فولادشهر این مهم را در دستور کار قرار داده و برگزاری مناقصات این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد توسط پیمانکار اجرایی شد.

شیروانی اذعان کرد: همچنین پیاده رو سازی معابر اصلی نیمه شمالی برزن ایثار شهر جدید فولادشهر نیز با اعتباری بالغ بر ۲۹ میلیارد ریال اجرایی شد از سوی دیگر امروز دیگر شهرها مانند گذشته نیستند که با تاریک شدن هوا به خواب رفته و با طلوع خورشید بیدار شوند بلکه امروز شهرها و فضاهای آن تبدیل به مکانهایی شبانه روزی شده اند و با گوناگونی بسیار، پارک ها و بوستان ها، خیابان ها و گذرهای مختلف، فضای اجتماعی را به هم پیوند می زنند.

وی یادآور شد: امروز فضاهای شهری بیشترین ارتباط را با مردم و محیط زندگی برقرار می کنند و در نتیجه نقش بسزایی در هویت بخشی و احساس آرامش شهروندان آرامش شهروندان دارند،   زیبایی، آراستگی، پاکیزگی و انسجام بخشی از ویژگی ها و معیارهای مهم ارزیابی شهر که همواره مورد توجه شرکت عمران شهر جدید فولادشهر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر ادامه داد: روشنایی مطلوب و مناسب با ایجاد وضوح دید برای مردم و روشن نمودن نقاط پنهان و جرم خیز موجب راحتی و آسایش شهروندان برای حضور در فضاهای شهری می شود از این رو می توان گفت مهم ترین انگیزه ی روشن کردن فضاها در شب ایجاد ایمنی و حسن امنیت بیشتر شهروندان است.

وی تصریح کرد : همچنین باید توجه داشت نور پردازی مناسب فضاهای شهری، موجب کارایی بیشتر آنها در تمام اوقات شبانه روز شده و با حضور دائمی شهروندان در فضا به نوعی رونق اقتصادی مکان را نیز به همراه خواهد داشت.

شیروانی اضافه کرد : نورپردازی مناسب می تواند یکی از عوامل تقویت کننده هویت یک مکان و ارتقاء شخصیت ویژه آن محسوب شود و با نور پردازی مناسب می توان بر جذابیت و در نتیجه سرزندگی شهر یا آرامش فضاهای آن افزود بنا براین تلاش کرده ایم تا با توجه به اهمیت موضوع روشنایی محلات برزن فرهنگ و همچنین تکمیل و تعمیر روشنایی مراکز محلات ایثار و دیگر مکانهای مورد نظر در شهر به خوبی اجرایی شود.

وی عنوان کرد: سر زندگی و جذابیت شهر که دستاورد آن ایجاد محیطی امن برای ظهور و بروز استعداد هاست یکی دیگر از ثمرات روشنایی مبلمان شهری و نورپردازی فضاهای شهری است از این رو این مهم همواره مورد توجه شرکت عمران شهر جدید فولادشهر بوده تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر یادآور شد: تکمیل سفت کاری و انجام نازک کاری مساجد محله فرهنگ ۴ و ۵ شهر جدید فولادشهر از دیگر مناقصاتی است که توسط شرکت عمران شهر جدید فولادشهر انجام شد تا با اجرای این پروژه ها رضایتمندی شهروندان رقم بخورد.

وی ادامه داد: شرکت عمران شهر جدید فولادشهر همواره تلاش کرده است تا امور محوله به این شرکت بر مبنای، قانون و بهبود کیفیت زندگی و رفاه ساکنین شریف محلات مسکن مهر فولادشهر قرار گیرد و بر همین اساس خدمات ارائه شده به این عزیزان جزو اولویت های شرکت عمران شهر جدید فولادشهر به شمار می آید.

شیروانی اضافه کرد: شرکت عمران شهر جدید فولادشهر در سال جاری حجم وسیعی از پروژه عمرانی و خدماتی را در قالب قراردادهای پیمانکاری اجرا کرده که با برگزاری فرآیند مناقصه و رعایت تشریفات قانونی و وفق قانون مناقصات برگزار کرده است.

شیروانی عنوان کرد: با توجه به عدم ورود دستگاه خدمات رسان برای ارائه خدمات در حوزه های مختلف  از جمله در حوزه بهداشت و درمان شرکت عمران شهر جدید فولادشهر در زمینی به وسعت بیش از پنچ هزار متر مربع یک باب مرکز جامع سلامت را با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان احداث کرد.

وی بیان کرد: این مرکز قریب به هفت سال در حد سفت کاری توسط شرکت عمران شهر جدید فولادشهر احداث و به علوم پزشکی واگذار و طبق مصوبه شورای مسکن استان اصفهان باید این سازمان اقدام به تکمیل نازکاری و تجهیز و ارائه خدمات نسبت به بهره برداری آن تا سال ۱۳۹۰اقدامات مقتضی را صورت دهد اما متاسفانه در عدم تخصیص منابع ریالی لازم توسط علوم پزشکی تاکنون، شرکت عمران شهر جدید فولادشهر با دستور معاون وزیر و مدیرعامل شهرهای جدید کشور ضمن طی مراحل قانونی برای تکمیل این مرکز نسبت به انتشار آگهی مناقصه تکمیل عملیات نازکاری در تلاش است تا با انتخاب پیمانکار، پروژه را به اتمام رسانده  و برای رفاه شهروندان محلات ایثار و فرهنگ فولادشهر تحویل علوم پزشکی کند.

مدیرعامل شرکت عمران فولادشهر خاطرنشان کرد:باید توجه داشت از دیگر اقدامات شرکت عمران شهرجدید فولادشهر در تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه، احداث یک باب اورژانس خدمات فوریت پزشکی در جوار این مرکز سلامت خواهد بود که همزمان با انتخاب پیمانکار  در کنار مرکز جامع سلامت احداث و به بهربرداری می رسد.

وی درپایان درتوضیح خواهرخواندگی شهر جدید فولادشهر باشهرهای جدید گفت: در راستای سیاستهای شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور مبنی بر تاکید به شهرسازی بجای مسکن سازی و تهیه پیوست های فرهنگی اجتماعی در شهرهای جدید همزمان با اجرای پروژه های عمرانی، بدنبال هماهنگی لازم و نهادینه کردن برگزاری جشنواره فرهنگی اجتماعی بین شهرهای جدیدسراسرکشور با همکاری کلیه دستگاههای ذیربط هستیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، محسن نظرپور در گفتگوی خبر سیمای کیش، گفت: آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع در جزیره کیش تکلیف شرکت عمران آب و خدمات کیش در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: سی هزار مترمربع نیز با روش میکروسرفیسینگ در حال اجراست و پس از تعطیلات نوروزی عملیات اتمام آن اجرا می‌شود.

نظرپور خاطرنشان کرد: جزیره کیش به دلیل شرایط آب و هوایی در ماه‌های از سال اجرای آسفالت معابر امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، گفت: در حدود ۱۰۰ هزار متر مربع نیز در مناطق مختلف جزیره کفپوش بتنی پریورس و ساسو اجرا شده است.

نظرپور گفت: در حدود ۳۰ هزار متر طول نیز جداول در معابر مختلف جزیره کیش اجرا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه ریزی و با همکاری معاونت عمرانی منطقه آزاد کیش درصدد هستیم جداول موجود در کیش را از جنس سیمانی به جداول سنگی تغییر دهیم تا عمر و هزینه‌های رنگ آمیزی و نگهداری کمتری داشته باشند.

نظرپور گفت: بروز رسانی تابلو‌های شهری نیز در جزیره کیش در حال اجراست.

وی گفت: بیش از ۱۲ میلیون نهال گل فصلی در جزیره کیش کاشته شده است که از روز پنجم فروردین گل دهی‌ها شروع می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، گفت: براساس تصمیم شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش برای استقرار هر چادر در هر شب ۲۵۰ هزار تومان و به مدت ۴ شب از مسافران دریافت خواهد شد.

نظرپور گفت: از شب چهارم به بعد هر شب ۶۰۰ هزار تومان از مسافران برای هر چادر دریافت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای محل‌های اقامت موقت چادری مسافران آب شرب و سرویس‌های بهداشتی پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش، گفت: برخی لوازم و ابزار رفاهی نیز در محل‌های اقامت موقت چادری مسافران پیش بینی شده است.

نظرپور گفت: با توجه به افزایش توسعه فضای تصفیه خانه فاضلاب جزیره کیش تا ۱۰ سال آینده در این حوزه مشکلی نخواهیم داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی سرازیری سهند
  • گره‌گشایی از ترافیک شهری ارومیه دردستورکارراه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • خودمان ۵۰۰ هزار مهندس عمران داریم اما نیرو از چین می‌آوریم | تهاتر برای تسویه پول نفت به نفع کیست؟
  • گره‌گشایی از ترافیک شهری ارومیه در اولویت راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون نفر از شهروندان کرمانی از شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند
  • مورد عجیب ساخت مسکن توسط چینی‌ها با وجود ۵۰۰ هزار مهندس عمران ایرانی
  • ۵۰۰ هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن، نیروی کار بیاوریم؟ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟
  • ۵۰۰هزار مهندس عمران در کشور داریم ، اما قرار است از چین برای ساخت مسکن،نیروی کار بیاوریم/ چرا پکن در بخش انرژی ایران سرمایه‌گذاری نمی‌کند؟
  • اجرای بیش از ۸۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های کیش
  • تحقق شهر و شهروندان الکترونیک از اولویت‌های شهرداری ابهر است