Web Analytics Made Easy - Statcounter

تربت جام- رئیسﻫﻴﺎﺕ ﻭﺭﺯﺵ ﺭﻭﺳﺘﺎیی و ﺑﺎﺯﻳﻬﺎی ﺑﻮمی ﻣﺤلی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎﻡ گفت: ﺩﻭﻣﻴﻦ ﺩﻭﺭﻩ اﻟﻤﭙﻴﺎﺩ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎی ﺑﻮمی ﻣﺤلی استان خراسان رضوی ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻨﻂﻘﻪ ۳ ﺑﻪ ﻣﻴﺰﺑﺎنی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎﻡ برگزار شد.

فرزاد صادقی ظهر شنبه به خبر نگار قدس آنلاین گفت: برگزاری این مسابقات علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی می تواند ورزشهای بومی و محلی را احیاء کند و تربت جام یکی از شهرستانهای خراسان رضوی است که همواره از میزبانی چنین مسابقاتی استقبال کرده و امروز هم شاهد ﺩﻭﻣﻴﻦ ﺩﻭﺭﻩ اﻟﻤﭙﻴﺎﺩ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎی ﺑﻮمی ﻣﺤﻠﻲ استان خراسان رضوی ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻨﻂﻘﻪ ۳ در این شهرستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مسابقات ﺑﺎ ﺣﻀﻮﺭ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎی ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎم، ﺗﺎﻳﺒﺎﺩ، ﺳﺮﺧﺲ، خواف و فریمان ﺩﺭ ﺭﺷﺘﻪ ﻫﺎی ﻫﻔﺖ ﺳﻨﮓ، ﺩاﻝ ﭘﻼﻥ و ﻛﻼﺱ ﻛﻼﺱ به مدت دو روز در سالن بانوان کوثر تربت جام به رقابت پرداختند.

رئیسﻫﻴﺎﺕ ﻭﺭﺯﺵ ﺭﻭﺳﺘﺎیی و ﺑﺎﺯﻳﻬﺎی ﺑﻮمی ﻣﺤلی ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎﻡ گفت: در رشته ﻫﻔﺖ ﺳﻨﮓ به ترتیب ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎﻡ، ﺳﺮﺧﺲ وﺗﺎﻳﺒﺎﺩ مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است؛ این مسابقات امروز شنبه به کار خود پایان داد و ﺩﺭ ﻫﺮ ﺭﺷﺘﻪ ﺗﻴﻤﻬﺎی اﻭﻝ و ﺩﻭﻡ ﺑﻪ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﻧﻬﺎیی اﻟﻤﭙﻴﺎﺩ ﺑﺎﺯﻳﻬﺎی ﺑﻮمی ﻣﺤلی استان خراسان رضوی ﻧﻮﺟﻮاﻧﺎﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺭ ﻣﻨﻂﻘﻪ ۳ ﺻﻌﻮﺩ ﻛﺮﺩند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اینک بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

یوسف بنی اسدی افزود :  همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه های تیوان و کبکان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی بیان داشت: هم اکنون وضعیت جوی در سایر راه های استان به صورت نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد گزارش شده و تردد به صورت عادی و روان در این مسیرها جریان دارد.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری امروز پنجشنبه نیز در استان تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان