Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:11:27 GMT

مشخصات گوشی Honor 9 Lite فاش شد + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۵۱۳۹

مشخصات گوشی Honor 9 Lite فاش شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشی هوشمند آنر 9 لایت شرکت هواوی که به دلیل مشکلات به وجود آمده، آزمایش TENAA را دوباره انجام داد، روز گذشته توانست این تست را پشت سر بگذارد و در حال حاضر تمامی مشخصات فنی این گوشی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

آنر 9 لایت شرکت هواوی دارای صفحه نمایش ال سی دی AMOLED با 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

65 اینچ اندازه ، نسبت تصویر 18:9 و کیفیت نمایش 1080p+ است.

هرچند که خبر خوش برای طرفداران این گوشی، پشتیبانی آن از نسخه سیستم عامل اندروید گوگل یعنی اندروید 8.0 اورئو است. همچنین گفتنی است؛ آنر 9 لایت مجهز به 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است، همچنین پردازنده این گوشی نیز Kirin 659 خواهد بود.

این گوشی دارای 4 دوربین است، دو دوربین در عقب به عنوان دوربین اصلی و  دوربین های جلو به عنوان دوربین سلفی شامل 13 + 2 مگاپیکسل هستند.

در ادامه نیز تصاویر جدید منتشر شده از گوشی Honor 9 Lite را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

مشخصات گوشی Honor 9 Lite توسط TENAA فاش شد + تصاویر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ریلمی 12X با نمایشگر 6.67 اینچی و تراشه Dimensity 6100+ SoC در چین عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ریلمی گوشی جدید خود به نام Realme 12X را به تازگی در چین عرضه گرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۲۵ نیت است، ضخامت آن ۷.۸۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم است.

گوشی ریلمی 12X به تراشه مدیاتک +Dimensity 6100 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲ گیگابایت رم مجازی همراه است، این محصول با استفاده از رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد.

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی ریلمی X12 تعبیه شده است، یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ این محصول گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر گردوغبار و پاشش آب مقاوم است، یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری گوشی تعبیه شده است.

کوشی ریلمی X12 در دو نسخه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، نسخه اول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه دوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی وارد بازار می‎‌شود، قیمت نسخه اول ۱۹۴.۳۲ دلار و قیمت نسخه دوم ۲۲۲.۱۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 739540

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۹ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۸ فروردین)
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز(۷ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۷ فروردین) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • poco x5 pro 5g + قیمت، بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۷ فروردین)