Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@10:35:32 GMT

تظاهرات مردم لهستان عليه اصلاحات قضايي

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۵۱۵۲

تظاهرات مردم لهستان عليه اصلاحات قضايي

خبرگزاري آريا - هزاران نفر از مردم لهستان در اعتراض به اقدام دولت راست گراي اين کشور به اصلاحات بحث برانگيز قضايي، تظاهرات کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، هزاران لهستاني معترض روز پنجشنبه ابتدا مقابل کاخ رياست جمهوري در ورشو تجمع و سپس به سوي پارلمان راه پيمايي کردند.
معترضان از "آندژي دودا " رئيس جمهوري لهستان خواستند دو مصوبه هفته گذشته پارلمان اين کشور را وتو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تظاهرات مشابهي نيز در چند شهر ديگر لهستان برگزار شد.
دولت راست گراي لهستان که پس از به قدرت رسيدن در اواخر سال 2015 تغييراتي در نظام قضايي اين کشورايجاد کرد، تأکيد مي کند اين اصلاحات براي مبارزه با فساد لازم است.
با وجود اين، «نيلز مويزنيکس» کميسر حقوق بشر شوراي اروپا تأکيد کرده است، اين قوانين سبب از بين رفتن هرچه بيشتر روند تفکيک قوا مي شوند.
کميسيون اروپا نيز هشدار داده است اجراي اين اصلاحات، تهديدي براي اصول دموکراتيک و قوانيني محسوب مي شود که کشورها در زمان پيوستن به اتحاديه اروپا آنها را امضا کردند.
133/111

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی

وزیر علوم در خصوص خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: از همه دانشگاه‌های دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی زلفی‌گل به منظور بازدید از چندین طرح عمرانی و حضور در میان جامعه دانشگاهی استان کهکیلویه و بویراحمد، با استقبال استاندار و مسئولان استانی وارد شهر یاسوج شد و در بدو ورود به این شهر در جمع مسئولان و خبرنگاران یاسوج گفت: وقتی جامعه دانشگاهی دنیا در مقابل جنایت‌های اسرائیل بایستند، حتما معادله عوض می‌شود و دنیا در مقابل این نسل‌کشی موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیمات جدی‌تری خواهند گرفت.

وی تأکید کرد: از همه دانشگاه‌های کشور و دنیا می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی در غزه، درندگی و کشتن غیرنظامیان زنان و کودکان از خود حساسیت نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم،کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، نشست با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، شرکت در جلسه آمایش آموزش عالی استان با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و رؤسای دانشگاه‌های استان، نشست با اعضای هیئت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی استان کهکیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر علوم به یاسوج است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش مفتی عمان به تظاهرات دانشجویی در آمریکا و اروپا
  • فیلم| تظاهرات یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا