Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازيکنان بادران به پنالتي گرفته شده عليه اين تيم اعتراض شديدي کردند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، ديدار دو تيم فوتبال بادران تهران و پرسپوليس از مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي امروز (جمعه) از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادي آغاز شد.
* محمد ربيعي سرمربي تيم بادران قبل از شروع مسابقه به سمت نيمکت پرسپوليس رفت و با برانکو خوش و بش گرمي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* بازيکنان پرسپوليس در اين بازي به خاطر اينکه ميهمان هستند با لباس‌هاي يکدست سفيد و بازيکنان بادران هم با لباس‌هاي يکدست نارنجي وارد زمين مسابقه شدند.
* فرشاد احمدزاده کاپيتان پرسپوليس در اين بازي است.
* به دليل درگذشت محمد صالحي داور پيشکسوت کشورمان بازي با يک دقيقه سکوت آغاز شد.
* فرشاد پيوس, رضا نور محمدي و بهادر عبدي در جايگاه ويژه حضور دارند.
* در دقيقه 33 داور به سود پرسپوليس پنالتي کاملا مشکوکي را اعلام کرد. همين موضوع اعتراض شديد بازيکنان بادران را به همراه داشت و آنها اعتقاد داشتند بشار رسن خودش را روي زمين انداخته است، موضوعي که در تصاوير آهسته نيز کاملا مشخص بود.
اين بازي تا دقيقه 40 با تساوي يک بر يک در جريان است.
تسنيم
450

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • اوزونیدیس: تماشاگران نباید به این بازی اعتراض کنند!
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین