Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@22:01:45 GMT

تصاویر رندر گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۵۳۱۹

تصاویر رندر گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ فاش شد

به گزارش وانانیوز، 

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به عنوان پرچم‌داران جدید سامسونگ در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهند شد و همین موضوع باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها پیرامون جانشین سری «گلکسی اس ۸» در طی چند هفته اخیر افزایش یابد. پس از افشای تعدادی تصویر رندر شده از گلکسی اس ۹، نوبت به نسخه «پلاس» آن رسیده است تا به‌طور کامل توسط MySmartPtice و @OnLeakes به نمایش گذاشته شود؛ باید اشاره کرد که حساب کاربری OnLeakes در توئیتر، پیش‌تر تصاویر پرچم‌داران دیگری را نظیر میت ۱۰ هواوی و گلکسی نوت ۸ سامسونگ منتشر کرده بود که صحت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر به‌دست آمده، تأیید می ‌کند که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، تفاوت‌های چشمگیری با یک‌دیگر دارند و احتمالاً برای تجربه بهتر در هنگام عکاسی، باید نسخه «پلاس» را خریداری کنید. این در حالی است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، تنها از نظر اندازه صفحه‌نمایش نسبت به یک‌دیگر متمایز هستند و سایر مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها، مشابه یک‌دیگر است. نسخه «پلاس» پرچم‌دار جدید سامسونگ به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ گلکسی اس ۹ نیز تنها از یک دوربین استفاده می‌کند و خبری از دوربین دوگانه مانند فبلت گلکسی نوت ۸ نیست. شرکت سامسونگ، چینش دوربین‌های اصلی گوشی را تغییر داده است و همین موضوع باعث شده تا جانشین گلکسی اس ۸ پلاس، تفاوت‌هایی نسبت به دیگر پرچم‌داران سامسونگ داشته باشد.

در گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ به دلیل حذف حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر، سامسونگ ناچار شده است تا سنسور اثرانگشت را به پنل پشتی انتقال دهد؛ با این‌حال، حسگر مذکور در کنار دوربین اصلی قرار گرفته و با توجه به طراحی کشیده پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ، دسترسی به آن دشوار است. همین موضوع باعث شده است تا نقدهایی نسبت به جای‌گیری حسگر اثرانگشت در گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ وارد شود. آن‌طور که از تصاویر رندر شده جدید پیدا است، حسگر اثرانگشت در گلکسی اس ۹ پلاس جای‌گیری بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت و شرکت سامسونگ، آن‌‏را به پایین دوربین اصلی انتقال داده است.

گفته می‌شود نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹ به صفحه‌نمایش ۶.۱ اینچی مجهز خواهد شد؛ نزدیک به ۰.۱ اینچ کوچک‌تر از صفحه‌نمایش مورد استفاده در گلکسی اس ۸ پلاس. همچنین ابعاد پرچم‌دار جدید سامسونگ، ۱۵۷.۷ در ۷۳.۸ در ۸.۵ میلی‌متر اعلام شده است؛ اگر اعداد مذکور صحت داشته باشند، گلکسی اس ۹ پلاس طول کم‌تری نسبت به نسل قبل دارد. البته، این گوشی نسبت به گلکسی اس ۸ پلاس با ابعاد ۱۵۹.۵ در ۷۳.۴ در ۸.۱ میلی‌متر، ضخامت بیشتری خواهد داشت و نسبتاً عریض‌‏تر است. با توجه به ضخامت ۸.۵ میلی‌متری گلکسی اس ۹ پلاس، انتظار می‌رود این مدل به باتری با ظرفیت بالاتر در مقایسه با اس ۸ پلاس مجهز شده باشد.

اگر صحت گمانه‌زنی‌ها پیرامون گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس ثابت شود، سامسونگ تصمیم دارد تا رویه‌ای مشابه با اپل را برای متمایزکردن پرچم‌داران خود از یک‌دیگر در پیش بگیرد. آیفون‌های اپل نیز در دو نسخه عرضه می‌شوند که نسخه «پلاس» از نظر عکاسی، عملکرد بهتری دارد و به صفحه‌نمایش بزرگ‌تری مجهز شده است. در صورت عرضه گلکسی اس ۹ پلاس با دوربین دوگانه، این مدل به اولین گوشی سامسونگ از سری «گلکسی اس» تبدیل خواهد شد که از دو دوربین در پنل پشتی استفاده می‌کند.

براساس شایعات، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در ماه‌های آتی به صورت رسمی معرفی خواهند شد؛ به احتمال زیاد، سامسونگ پرچم‌داران جدیدش را در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش خواهد گذاشت. در ابتدا، گمان می‌رفت اعضای جدید سری «گلکسی اس» در ماه ژانویه و در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهند شد اما به‌نظر می‌رسد که این موضوع صحت نداشته باشد. از دیگر اطلاعات فاش شده پیرامون گلکسی اس ۹، می‌توان به عرضه‌ی آن‌ در چهار رنگ مختلف اشاره کرد؛ رنگ بنفش، یکی از رنگ‌بندی‌های احتمالی پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها خواهد بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است

عصر هوش مصنوعی به‌تازگی رونق پیدا کرده و برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان به‌دنبال مشارکت‌های جدید برای تقویت قابلیت‌های هوش مصنوعی خود هستند. سامسونگ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان موبایل و یک تأمین‌کننده پیشرو در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی، موقعیت بسیار خوبی در این زمینه دارد. به‌همین دلیل مایکروسافت ظاهراً قصد دارد همکاری سودمندی با این شرکت کره‌ای در زمینه هوش مصنوعی داشته باشد.

سامسونگ درحال‌حاضر با شرکت‌هایی مانند انویدیا در ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی آینده خود همکاری می‌کند. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت نیز به مشارکت با سامسونگ امیدوار است؛ این دو شرکت ظاهراً قصد دارند دراین‌باره یک جلسه سطح بالا با یکدیگر برگزار کنند.

براساس گزارش Kedglobal، «کونگ کی هیون»، رئیس کسب‌وکار نیمه‌هادی سامسونگ، به اجلاس MS CEO ۲۰۲۴ دعوت شده است. این اجلاس در ۱۴ مه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ردموند، واشنگتن برگزار می‌شود.

دلایل مایکروسافت برای همکاری با سامسونگ در زمینه AI
«بیل گیتس»، بنیانگذار مایکروسافت و «ساتیا نادلا»، مدیر عامل این شرکت، جلساتی پشت در‌های بسته با رئیس بخش نیمه‌هادی سامسونگ خواهند داشت تا راه‌های همکاری جدیدی را در حوزه هوش مصنوعی پیدا کنند. طبق گزارش‌ها، مایکروسافت علاقه‌مند به بررسی فرصت‌های توسعه و عرضه مشترک تراشه‌های هوش مصنوعی با سامسونگ است.

علاوه‌براین، مایکروسافت احتمالاً درنظر دارد خدمات هوش مصنوعی خود را برای گوشی‌های سامسونگ عرضه کند. در هوش مصنوعی گلکسی، بسیاری از پردازش‌های سنگین توسط سرویس‌های گوگل انجام می‌شود؛ بنابراین احتمالاً مایکروسافت در این زمینه قصد رقابت با گوگل را دارد و می‌خواهد سرویس‌های هوش مصنوعی خود را با گلکسی AI ادغام کند.

علاوه‌بر سامسونگ، مایکروسافت از مدیران SK Hynix، LG Electronics و SK Telecom نیز برای این رویداد دعوت کرده است. کارشناسان بر این باورند که ردموندی‌ها به‌ندرت از مدیران شرکت‌های مستقر در کره جنوبی برای حضور در این جلسات دعوت می‌کند. بنابراین، مایروسافت عزمی جدی برای اتحاد با دیگر شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی دارد.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • مایکروسافت ظاهراً به‌دنبال افزایش همکاری با سامسونگ در حوزه هوش مصنوعی است