Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل انتظاری، متولد ١٣۴۴ است. وی دارای دانشنامه لیسانس حقوق سیاسی، فوق لیسانس مدیریت و در مدت سی سال در وزارتخانه های کشور، صنعت-معدن و تجارت، آموزش و پرورش و  شهرداری مشهد و بانک شهر فعالیت کرده است.

از مهمترین مسئولیت ها و سوابق مدیریتی او می توان به مشاور اقتصادی مدیرعامل بانک شهر، سرپرست شهرداری مشهد، جانشین شهردار و معاون اداری و مالی شهرداری مشهد، معاون دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیر بیمارستان فوق تخصصی رضوی و عضو هیات مدیره بانک شهر کشور اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر سوابق می توان به حضور در وزارت کشور و وزارت صنعت-معدن و تجارت اشاره کرد.

در کارنامه وی عضویت در هیات مدیره شرکت های مختلف تخصصی و اقتصادی به چشم می خورد، رئیس هیات عامل بانک شهر در استان های خراسان، شرکت قطار شهری مشهد، سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، هیات اجرایی نوسازی و بازسازی بافت فرسوده آبکوه مشهد و عضویت در هیات اجرایی احداث و ساخت اتوبان کنارگذر جنوبی مشهد از جمله آن ها است.

از دیگر فعالیت های دکتر انتظاری می توان به عضویت در شرکت راهبرد توسعه نامدار و شرکت مسکن و ساختمان جهان اشاره کرد.

ابوالفضل انتظاری به عنوان مدیرعامل جدید و نائب رییس هیئت مدیره شرکت بین‌المللی توسعه گردشگری پدیده منصوب شد.

در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران این شرکت و مدیرعامل سابق شرکت بین‌المللی توسعه گردشگری پدیده شاندیز برگزار شد، ابوالفضل انتظاری به عنوان مدیرعامل جدید و نائب رئیس هیئت‌مدیره این شرکت معرفی شد.

در این جلسه از خدمات محسن شوشتری مدیرعامل سابق پدیده نیز تقدیر شد.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور پرتفوی بیمه ملت از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان

مدیر عامل بیمه ملت گفت: پرتفوی شرکت تا امروز به نسبت سال گذشته رشد حدود ۷۰ درصدی داشته و به رقم بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است و مصمم هستیم در سال آینده هدف گذاری کسب پرتفوی ۱۰ هزار میلیاردی را برای بیمه ملت محقق سازیم. - اخبار بازار -

 به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، آخرین نشست شورای مدیران این شرکت در‌سال جاری‌ با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس، محمدتقی چراغی نائب‌رئیس، مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو و ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره برگزار شد.

 در این نشست یزدان‌دوست ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و حمایت سهامداران و اعضای هیات مدیره و تلاش کلیه کارکنان، مدیران، نمایندگان و شبکه فروش و اعضای انجمن صنفی نمایندگان شرکت به تشریح عملکرد شرکت در سال 1402 و تبیین برنامه های سال آینده پرداخت.

عملکرد قابل تقدیر در سال 1402

یزدان‌دوست در ابتدای سخنان خود به روند بودجه ریزی شرکت در سال 1402 اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه بسیاری از افراد عدد 4 هزار و 800 میلیارد تومان را برای سال 1402 غیر قابل دسترس می‌دانستند اما خوشبختانه با تلاش و همت تمامی همکاران تاکنون از رقم 5 هزار و 200 میلیارد تومان هم عبور کرده ایم.

 وی از برنامه‌های در دست اجرا برای حضور قدرتمند در بازار از ابتدای سال 1403 خبر داد.

کاهش نسبت خسارت گامی مثبت در مسیر پیشرفت

مدیرعامل بیمه ملت در ادامه به اتفاقات مثبت در سال 1402 در زمینه جذب پرتفوی و کاهش نسبت خسارت اشاره کرد و گفت: در‌ سال جاری ارقام بسیار خوب و امیدوار کننده‌ای در این زمینه‌ها کسب شد و ضریب خسارت نیز به طور قابل توجهی کاهش یافته است. به طوریکه با مدیریت ریسک و کنترل پرتفوها و متعادل سازی آنها، نسبت خسارت بیمه ملت به حدود 43 درصد کاهش یافت که حدود 10 درصد از میانگین نسبت خسارت مجموع صنعت بیمه پایین‌تر است و ما را در بین 3 شرکت رتبه اول صنعت از نقطه نظر بهینه سازی این شاخص قرار می‌دهد.

یزدان‌دوست با قدردانی از زحمات همه اجزای شرکت، سال 1402 را سالی با برآیند مثبت ارزیابی کرد و گفت: برآوردها نشان می‌دهد که سال 1403 برای شرکت بیمه ملت سالی به مراتب بهتر خواهد بود.

دستیابی به پرتفوی 10 هزار میلیارد تومانی در سال 1403

مدیرعامل بیمه ملت در پایان سخنان خود با اشاره به برنامه‌های سال آینده شرکت گفت: برای سال 1403 بودجه 10 هزار میلیارد تومانی پیش بینی شده است که با برنامه ریزی و تلاش همه ارکان شرکت به امید حق دست یافتنی خواهد بود.

یزدان‌دوست در پایان فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همزمانی آن با عید باستانی نوروز را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید، سالی مملو از موفقیت و سربلندی برای همه همکاران و ذینفعان شرکت بیمه ملت باشد.

در ادامه این مراسم داود قاسم‌‌‌پور رئیس هیئت مدیره در سخنانی کوتاه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان اظهارداشت: سال 1402 برای شرکت بیمه ملت سالی پر از افتخار و موفقیت بود ما در این سال با تلاش و همدلی همه همکاران توانستیم به اهداف و برنامه‌های خود دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های شرکت در سال 1403 گفت: در سال جدید نیز با برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال کسب موفقیتهای بیشتر و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود خواهیم بود.

قاسم‌پور در پایان سخنان خود از همه همکاران که در طول سال 1402 با تلاش و پشتکار خود در پیشبرد اهداف شرکت نقش داشتند تشکر و قدردانی کرد.

محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره شرکت با اشاره به دستاوردهای شرکت در سال 1402  خاطرنشان کرد: این موفقیتها حاصل تلاش و همدلی همه همکاران و شبکه فروش در شرکت بوده است. از همه همکاران گرامی که در طول سال با تلاش و پشتکار خود در پیشبرد اهداف شرکت نقش داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره، در سخنانی با تاکید بر ضرورت چابک سازی در بدنه شرکت و تقویت شبکه فروش گفت: باید اختیارات کافی به شعب داده شود و ستاد کار نظارت را انجام دهد، با این روند می‌توانیم به شکل مناسب‌تری به اهداف شرکت دست یابیم.

مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره نیز با اشاره به روند رو به رشد شرکت در سال 1402 تصریح کرد: با افتخار اعلام می‌کنم جایگاه شرکت در رشد سود در صنعت و در مقایسه با سود 9 ماهه سایر شرکتهای بیمه، بین سه شرکت برتر قرار گرفته و این یک اتفاق خوب برای همه ارکان  بیمه ملت محسوب می‌شود.

وی افزود: با رقم زدن مجموع اتفاقهای خوب، قطعا رکوردهای جدیدی برای سال 1403 رقم خواهد خورد.

در این نشست معاونان و مدیران شرکت به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص مسائل مختلف پرداختند. همچنین برخی از مشکلات موجود در بخشهای مختلف شرکت مطرح و بررسی شد.

دیگر خبرها

  • عبور پرتفوی بیمه ملت از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد + سوابق
  • «مصلح» سرپرست نیرومحرکه شد
  • واکنش شکوری به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: خودم هم نمی‌دانم هستم یا نه!
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • محمد حسن اختری به عنوان رئیس انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شد
  • افزایش اولیه تعرفه خدمات مهندسی در سال آینده
  • اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن دوستی ایران و سوریه انتخاب شدند
  • افتتاح مراکز جدید فرآهنگ در سال آینده/ افزایش پدیده سالمندان تنها و سالمند آزاری
  • فرشاد حیدری گزینه بانک کشاورزی برای مدیرعاملی / فرشاد حیدری کیست؟