Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

سرمربی پرسپولیس می گوید ترکیب این تیم با ۱۸ بازیکن شکل گرفته و یازده بازیکن نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از مصاحبه ی پایان بازی برانکو ایوانکوویچ و محمد ربیعی سرمربیان دو تیم پرسپولیس و بادران؛ که این بازی در جام حذفی با برتری ۲-۱ پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره دیدار با بادران گفت: انتظار بازی سختی داشتیم. بادران خیلی جنگنده و محکم در زمین مسابقه حاضر شد و تا زمانیکه نتیجه مساوی بود، انگیزه و اراده بالاتری برای نتیجه گیری داشتند. اگر گل سوم ما را آفساید نمی گرفتند کار برای ما ساده تر می شد. همانگونه که به بازیکنان گفتم، از انها هر طور که شده برد می خواستم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره وضعیت نقل و انتقالاتی این تیم، عنوان کرد: آقای گرشاسبی در پروسه داستانی که پیش آمد هستند. ایشان ظاهرا صحبت های موفقی داشتند اما فعلا همه چیز در اختیار فیفا هست.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا با بازی ندادن به بازیکنانی مانند سید جلال حسینی ریسک نبود، تصریح کرد: نه. من ریسک نکردم. این تیمی که بازی کرد در لیگ قهرمانان آسیا در نیمه نهایی بازی کرده بود. ما ۱۷-۱۸ بازیکن فیکس در اختیار داریم و تیم ما یازده نفر نیست.

وی در پایان درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس عنوان کرد: گرشاسبی در ایران نبود و صحبت ها ادامه خواهد داشت.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!