Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@09:24:18 GMT

رفتار وحشيانه پليس آمريکا با يک زن+ويديو

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۶۳۳۴

رفتار وحشيانه پليس آمريکا با يک زن+ويديو

خبرگزاري آريا - پليس آمريکا زن 31 ساله اي را در ژوئيه 2017 هنگام بازداشت محکم به زمين کوبيد و بر اثر اين ضربه صورت او شکست و از هوش رفت،
به گزارش اسپوتنيک به نقل از نيويورک پست، به دنبال اين واقعه تيفاني مکنيل، زن آمريکايي 31 ساله، از پليس شهر کلدواتر ميشيگان براي بدرفتاري در طول بازداشت خود شکايت و علاوه بر اين، او پليس را به دروغ گويي و پنهان کردن حقايق متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين زن آمريکايي در ژوئيه 2017، يک زن 31 ساله آمريکايي پس از اينکه با شوهرش مشاجره کرد، پليس در هنگام دستنبد زدن او را محکم به زمين کوبيد و بر اثر اين ضربه محکم صورت اين زن شکست و از هوش رفت، در اثر اين ضربه بعدا در بيمارستان 17 بخيه به صورت وي زده شده.
پليس ها سعي کردند همه چيز را تقصير قرباني انداخنه و گفتند که به خاطر مقاومت در برابر افسر پليس سقوط کرد و خود را به زمين انداخته و صورتش زخمي شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه

النصر در نیمه نهایی جام حذفی عربستان به مصاف الخلیج رفت و این بازی توانست با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند و حریف الهلال در فینال شود. رونالدو در این بازی دو گل به ثمر رساند تا بیشترین نقش را در پیروزی تیمش داشته باشد.

کریستیانو رونالدو در این بازی رفتار جالب و جوانمردانه‌ای هم از خود نشان داد که بازتاب زیادی داشت. این بازیکن پرتغالی پنالتی زن نخست النصر است با این حال اجازه داد تا سادیو مانه پشت توپ قرار گیرد.

مانه روز‌های سختی را در النصر تجربه می‌کند و نتوانسته آمار گلزنی خوبی از خود به جای گذارد و به همین خاطر کریستیانو رونالدو برای خارج‌کردن این بازیکن سرشناس از بحران به او پیشنهاد داد تا ضربه پنالتی را بزند و مانه هم پنالتی را تبدیل به گل کرد.

این رفتار رونالدو در رسانه‌ها بازتاب داشت. سعودی اسپورت نوشت: رونالدو با این رفتارش نشان داد که چرا در بین بازیکنان جایگاه خاصی دارد. او هوای هم‌تیمی‌هایش را دارد. رونالدو در یک حرکت تاریخی به جای اینکه خودش ضربه پنالتی را بزند اجازه داد تا مانه پشت آن قرار گیرد.

روزنامه دیلی میل در واکنش به حرکت کریستیانو رونالدو نوشت: رونالدو رفتار جالبی داشت و اجازه داد که سادیو مانه ضربه پنالتی را بزند. این رفتارش نشان داد که او خودخواه نیست.

روزنامه اسپورت هم در واکنش به این رفتار رونالدو نوشت: مانه ضربه پنالتی را بعد از آنکه کریستیانو رونالدو به او اجازه داد تبدیل به گل کرد. رونالدو بعد از گلزنی مانه او را تشویق کرد و به این بازیکن روحیه داد.

دیگر خبرها

  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین
  • فیلم| رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان
  • رفتار شرم آور پلیس آمریکا با یک زن مسلمان | ویدئو
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید