Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@06:18:23 GMT

سرباز وظیفه در رودخانه دز غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۶۴۱۴

سرباز وظیفه نیروی دریایی خرمشهر در منطقه گردشگری علی کله دزفول در رودخانه دز سقوط کرد و غرق شد.

به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول این حادثه که در ساعت 15:20 دقیقه عصر روز جمعه به این سازمان اطلاع رسانی شد در منطقه تفریحی علی کله دزفول رخ داد.

عبدالحسین معظم فر مدیر عامل آتش نشانی دزفول که در محل حادثه حضور داشت در تشریح جزئیات این حادثه گفت:در این حادثه جوانی 19 ساله اهل و ساکن اهواز و سرباز نیروی دریایی خرمشهر که به همراه جمعی از پرسنل این یگان نظامی برای اردو به این منطقه آمده بود، هنگام گردش از روی لوله های بتنی در پایین دست منطقه تفریحی علی کله در رودخانه دز سقوط کرد و غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسیناک فرمانده عملیات جستجو نیز گفت: پس از اطلاع از حادثه گروه امداد و نجات غریق سازمان به محل حادثه واقع در منطقه تفریحی علی کله اعزام شده و بلافاصله عملیات غواصی و گشت زنی در این منطقه را شروع کرد.

وی افزود: پس از 2،5 نیم ساعت گشت زنی و جستجو به دلیل تاریکی هوا عملیات جستجو ساعتی پیش متوقف شد.

حسین حسیناک،ابراهیم خرم دل،احسان تراهی،محمد فرخ پور، اسماعیل اسکندری،محمدرضا مجاهد،مجید سبزقبا با همکاری اکیپ امداد ساحلی جمعیت هلال احمر به سرپرستی امدادگر حسین بهاری در عملیات جستجو و غواصی برای یافتن جسد این سرباز جوان همکاری داشتند.

منبع: ایرنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان

سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از پیدا شدن ٣ مفقودی سیل جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سازمان امداد و نجات هلال‌احمر اعلام کرد: صبح امروز خبری مبنی بر مفقودی سه نفر از بانوان بومی در جنوب استان کرمان داشتیم که باعث ایجاد تکدر خاطر هموطنان شد.

طبق این اعلام خوشبختانه با تلاش‌ها و پیگیری‌های تیم‌های جمعیت هلال احمر و نیرو‌های بومي و مردمی طی یک عملیات تجسس سه دختر جوان مفقود شده در منطقه سرجنگل عشایری شهرستان عنبرآباد واقع در جنوب استان کرمان در صحت و سلامت کامل پیدا شدند.

همچنين طبق اعلام روابط عمومی فرمانداری ارزوییه با توجه به بارندگی‌های اخیر و جاری شدن رودخانه‌های فصلی یک کودک ٨ ساله حدود پیش از ظهر امروز که برای تماشای رودخانه رفته بود، ناگهان لیز خورده و داخل سیلاب سقوط می‌نماید.

خوشبختانه این کودک توسط افراد محلی به منطقه دور از رودخانه هدایت و در حالی که به نظر می‌رسد فوت کرده است، پس از حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه تلاش کادر درمان شبکه بهداشت منطقه احیا می‌شود.

این کودک پس از احیا جهت ادامه درمان به بیمارستان شهرستان ارزوییه اعزام شد.

لازم به توضیح است با نجات افراد این دو اتفاق خوشبختانه تا کنون بارندگی‌ها و سیلاب‌های استان کرمان، فوتی نداشته است.

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار گرفتار در سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • ۹ مصدوم در حادثه انفجار گاز در دزفول
  • ببینید | طغیان کم‌ سابقه رودخانه سرباز و مسدود شدن محور ترانزیتی راسک - چابهار
  • (ویدئو) طغیان کم‌سابقه رودخانه سرباز
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته و بامداد امروز
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته