Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - تاثیر شجاع خلیل‌زاده اگر در فاز تدافعی با اما و اگر همراه باشد و گاهی اوقات اشتباه‌های او عملکرد خوبش را زیرسوال ببرد اما در فاز هجومی انکارنشدنی است.

به گزارش وبسایت نود، شجاع خلیل‌زاده را قبل از حضور در پرسپولیس هم به عنوان یک مدافع گل‌زن می‌شناختند اما آمار او این فصل قابل مقایسه با فصل‌های گذشته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاع خلیل‌زاده تا نیم‌فصل آماری بهتر از فصل‌های گذشته داشته است. او تا این‌جای فصل 4 گل در سه جام برای پرسپولیس به ثمر رسانده است. دو گل در لیگ برتر، یک گل در جام‌حذفی و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا. او پیش از این بهترین آمار را در تراکتورسازی و در طول یک فصل ثبت کرده بود.

شجاع با پیراهن این تیم دو گل در لیگ برتر و یک گل در آسیا زده بود و با گلی که امروز در جام‌حذفی زد از بهترین آمار خودش هم عبور کرد. اودر مس کرمان هم یک فصل دو گل را وارد دروازه حریفان کرده بود. خلیل‌زاده تا پایان فصل، بازی‌های زیادی فرصت دارد تا این آمار را بیشتر کرده و به گل‌زن‌ترین مدافع لیگ تبدیل شود. این در حالی است که این مدافع گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی نزده و همه گل‌های او در جریان بازی بوده‌اند.

 

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا

سرو گیراسی عمکلردی باورنکردنی در فصل جاری بوندسلیگا داشته است.

طرفداری | سرو گیراسی، مهاجم اشتوتگارت برای دومین بار در فصل جاری برنده جایزه بهترین بازیکن ماه بوندسلیگا شد.

با اعلام وب سایت رسمی بوندسلیگا، سرو گیراسی با کسب اکثریت آرا و بالاتر از بازیکنانی چون الخاندرو گریمالدو، جمال موسیالا، هری کین و ژاوی سیمونز به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا انتخاب شد. این دومین بار در فصل جاری است که گیراسی این جایزه را کسب می کند. این مهاجم در 4 بازی بوندسلیگا در ماه مارس، پنج گل به ثمر رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • گلزن شمس آذر: برای ما جوان‌ها جو آزادی سنگین بود
  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • زننده سریع‌ترین هت‌تریک کامل در تاریخ جزیره؛ یک گلزن در انگلیس متولد شده است