Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:57:07 GMT

برانکو:بادران را دست‌کم نگرفتیم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۶۴۹۳

برانکو:بادران را دست‌کم نگرفتیم

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل بادران با حضور در نشست خبری درباره این دیدار صحبت کرد:

 

به بازیکنانم گفتم، فقط برد می خواهم

بازی پرهیجانی را انجام دادیم و انتظار این حریف جنگنده، محکم و با انگیزه را داشتیم که قصد غافلگیری ما را داشت. بازیکنان ما جایگاه‌شان را تثبیت کردند و کیفیت‌شان هم مناسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانید که ما برنامه فشرده‌ای داریم و تنها چیزی که قبل از بازی به بازیکنانم گفتم، این بود که از شما برد می‌خواهم. بابت همین به آنها تبریک می‌گویم، چون به دور بعدی رفتیم و چهار روز بعد با صنعت نفت بازی داریم. در جام حذفی فقط مهم صعود است، چون مسابقات لیگ ادامه دارد و جای جبران وجود دارد، اما در جام حذفی این‌طور نیست.

 

 

مقابل صنعت نفت بازی دشواری داریم

ما اهداف‌مان را دنبال کردیم. هم در لیگ قهرمانان و هم در جام حذفی و لیگ برنامه‌مان را اجرا کردیم. در لیگ قهرمانان به نیمه نهایی رسیدیم، در لیگ، قهرمان نیم‌فصل شدیم و اکنون هم به مرحله بعدی جام حذفی رفته‌ایم. بازی بعدی‌مان مقابل صنعت نفت هم سخت است و حتی مقابل بادران هم نگران بودیم که اتفاقی رخ بدهد که غافلگیر شویم. ما اهداف مشخصی داریم و کارمان سخت است، اما بازیکنان گسترده‌ای داشته و دلایل زیادی برای امیدواری داریم.

 

 

بادران را دست‌کم نگرفتیم

 بادران را دست‌کم نگرفتیم و مربیان ما در دو بازی اخیر آنها به ورزشگاه رفتند تا عملکردشان را مشاهده کنند. فیلم دو بازی دیگرشان را هم دیدیم. همه راه‌های نفوذ آنها و حتی از همان راهی که گل خوردیم را آنالیز کرده بودیم. شاید مواقعی بود که توپ به راحتی به آنها می‌رسید، اما یک لحظه هم بادران را دست‌کم نگرفتیم. ما با همین ترکیب مقابل الهلال، الاهلی و حتی دربی بازی کردیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد.

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

کد خبر 849540 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • برتری 2-1 چلسی مقابل لیورپول و قهرمانی در جام حذفی انگلیس (5 می، 2012) / فیلم
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی