Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه، 24 آذرماه، گفت: اقدامات و اظهارات رئیس جمهوری امریکا ناشی از آشفتگی و سراسیمگی جبهه استکبار است، زیرا می‌بینند که نقشه‌های آنان در خاورمیانه نقش بر آب شده است.
وی ادامه داد: حماقت‌ها و اقدامات نابخردانه ترامپ به سود کشورهای اسلامی تمام خواهد شد، چراکه از یک سو رژیم صهیونیستی را به سقوط نزدیک‌تر می‌کند و از سوی دیگر، یاوه‌گویی‌هایش موجب شده تا وحدت میان امت اسلامی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زاهدان بیان کرد: موضوع انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی از تل‌آویو به بیت‌المقدس، مسأله‌ای نیست که امت اسلامی از کنار آن عبور کند، چرا که قدس قبله اول مسلمین بوده و آزادی فلسطین از چنگال اسراییلی‌ها اولویت جهان اسلام است.
وی افزود: امروز آرمان آزادی فلسطین و قدس شریف، محور اتحاد امت اسلامی قرار گرفته و کشورهای مسلمان برای آزادی قدس از چنگال اشغالگران یک‌صدا شده‌اند.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: کشورهای غربی حرکتی را در پیش گرفتند تا ببینند پیام جهان اسلام چیست و جواب خود را هم گرفتند، چرا که تمام جهان اسلام و انسان‌های آزاده سرتاسر دنیا این اقدام را محکوم کردند.
وی ادامه داد: مبارزه با دنیای استکبار، نیاز به عزم جدی و اتحاد کشورهای اسلامی دارد، بنابراین نباید به صهیونیست‌ها اجازه داد تا احساس امنیت کرده و هر اقدام و جنایتی که می‌خواهند، مرتکب شوند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن تسلیت شهادت شهید مفتح، بیان کرد: این عالم اسلامی تلاش بسیاری برای برقراری وحدت میان حوزه و دانشگاه کرد؛ ما امروز نیز شدیدا به چنین وحدتی نیاز داریم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • در کنگره سازمان همبستگی کشورهای اسلامی در مکه مکرمه
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • اقتصاد اسلامی بدون وضو!