Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@00:29:11 GMT

هتل دو کریون ، کاخ تاریخی پاریس

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۶۵۲۴

هتل دو کریون ، کاخ تاریخی پاریس

رکنا: پاریس شهریست که در سراسر جهان به خاطر سبک زندگی و معماری که دارد شناخته شده است ، به طوری که برخی از ساختمان های قدیمی و تاریخی آن بازسازی شده و امروزه به هتل هایی لوکس تبدیل شده اند.

هتل دو کریون ( Hotel de Crillon ) یکی از آنهاست ، ساختمانی که قدمت آن به سال 1758 باز می گردد ، زمانیکه به دستور لویی پانزدهم ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ساختمان یک بار در سال 1909 به هتل تبدیل شد که در آن زمان میزبان هنرمندان و افراد مطرح بسیاری از جمله چارلی چاپلین ، اندی وارهول و هنرمندان مطرح دیگری بوده است. 
از سال 2013 عملیات بازسازی به روی این هتل آغاز شد که تا سال 2017 به طول انجامید و هزینه ای بالغ بر 200 میلیون دلار بهمراه داشت. حال ، این هتل با 124 اتاق ، چهار رستوران ، یک استخر جدید و حتی سوییت هایی که تغییراتی اساسی در طراحی آنها اعمال شده است به روی عموم باز شده است. این هتل همچنین یک اسپا و سالن بدنسازی نیز دارد.
تمامی سوییت های هتل دارای امکاناتی مدرن و مجهز هستند از جمله تلویزیون صفحه تخت و ماهواره ، کنسول بازی و اینترنت Wi-Fi و موارد و امکانات مفید دیگر. همچنین برخی از سوییت ها اتاقی جداگانه برای نشیمن و استراحت کردن دارند. چشم انداز این اتاق ها به سوی باغ یا شهر است.
نمای خارجی هتل به خودی خود یک نماد تاریخی است و طراحی داخلی آن نیز طوری بوده تا چهره کلاسیک و اولیه هتل حفظ شده در عین حال نظر مسافران مدرن تر را نیز جلب کند. ده سوییت در این هتل با نام افرادی که در تاریخ هتل تاثیر گذار بوده اند نامگذاری شده است.
شاید بتوان سوییت لویی پانزدهم را بزرگترین سوییت این هتل دانست ، سوییتی که یک تراس اختصاصی با چشم اندازی به سوی خیابان پلاز دو لا کنکورد ( Place de la concorde ) و برج ایفل دارد. اتاقی که با نام ماری آنتوانت نامگذاری شده است یک تراس فضای بسته دارد و بالکن آن نیز به سوی خیابان Place de la Concorde است. برخی دیگر از اتاق ها نیز با نام هنرمندانی همانند شاعران و نقاشانی که زمانی در پاریس یا این هتل اقامت داشتند ، خوانده می شوند.
این هتل همچنین یک سالن زیبایی 24 ساعته دارد و خدمات خشکشویی ، واکس کفش و ماساژ Massage نیز به درخواست میهمانان هتل ارائه می گردد. هتل دو کریون از خیابان مشهور شانزلیزه 500 متر فاصله دارد ، علاقه مندان به خرید می توانند ساعتها در این خیابان زیبا و دیدنی به گردش و خرید بپردازند.
نزدیک ترین فرودگاه به این هتل فروگاه پاریس اورلی است که حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. موزه لوور تا این هتل 1.30 کیلومتر و برج ایفل نیز 2 کیلومتر فاصله دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد

ژیمناستیک ایران تاریخ سازی بزرگی کرد.

طرفداری | مهدی الفتی توانست سهمیه المپیک پاریس را دریافت کند.

طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد.الفتی با کسب 62 امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • فرونشست دوباره زمین در شهر یزد + فیلم
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • تاریخ‌سازی بزرگ در ژیمناستیک ایران
  • تاریخ‌سازی الفتی با گرفتن سهمیه المپیک ژیمناستیک
  • مهدی الفتی سهمیه المپیک را کسب کرد
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس