Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا، محمد ربیعی پس از شکست مقابل پرسپولیس و کنار رفتن از جام حذفی گفت: به پرسپولیس، هواداران و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. احساس می‌کنم  می‌شد بازی را در نود دقیقه تمام نکنیم و بازی به وقت اضافه کشیده شود. گل اولی که خوردیم به نظرم پنالتی نبود و خیلی روی روحیه تیم ما تاثیر گذاشت چون ما بازی را خوب اداره می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی در ادامه گفت: با گلی که زدیم توانستیم به بازی برگردیم اما پس از آن روی یک ضربه کرنر دروازه تیم ما باز شد. پرسپولیس چند موقعیت دیگر هم داشت که به خاطری این بود که تیم ما باز، بازی می‌کرد. همانطور که در نشست خبری قبل از بازی هم گفته بودم ما به هیچ وجه در این دیدار نخواستیم که بسته بازی کنیم. در دقایقی از بازی ما مالک توپ و میدان بودیم. هفت، هشت پاس متوالی هم توانستیم بدهیم. کسانی که به صورت فنی بازی را تماشا کردند تا حدودی به شان فنی تیم بادران پی بردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید

محمد ربیعی در خصوص بازی ذوب آهن و آلومینیوم اراک

طرفداری | سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید با وجود پیروزی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، شاگردان او نیمه اول خوبی را سپری نکردند.

محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، اظهار داشت:

به تیم خوب و محترم آلومینیوم و دوست عزیزم آقای  حسینی خسته نباشید می‌گویم. به بازیکنانم در تیم ذوب‌آهن هم خدا قوت می‌گویم. در نیمه اول تیم آلومینیوم اراک بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بازی و گردش توپ بهتری نسبت به ما داشتند و ما نیمه اول خوبی نداشتیم.

وی در مورد علت بازی ضعیف تیمش در نیمه نخست بازی مقابل آلومینیوم اراک، تصریح کرد:

شاید دلیل عمده و اصلی این موضوع، فاصله کم بازی ما از بازی معوقه سپاهان تا این بازی باشد، ولی تیم آقای حسینی را تیم بسیار خوبی دیدم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اتفاقات نیمه دوم بازی مقابل شاگردان حسینی، یادآور شد:

در نیمه دوم فکر می‌کنم ما بهتر بودیم. به آنها فرصت ندادیم و هر چقدر از زمان بازی گذشت توانستیم سیطره پیدا کنیم و حملات گسترده‌ای انجام بدهیم و در نهایت هم پیروز بازی شدیم. خیلی وقت بود که برد خانگی نداشتیم. این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و خدا را شکر می‌کنم. این پیروزی را به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم و به کارگران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم که زحمتکش هستند و صاحبان اصلی تیم. ضمن اینکه برای تیم خوب آلومینیوم و دوست خوبم آقای حسینی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

ربیعی راجع به عملکرد داوری و استفاده متعدد او از کارت همچنین صحنه مشکوک به پنالتی که برای سبزپوشان گرفته نشد، خاطر نشان کرد:

من احساس و فکر می‌کنم ادبیاتی که الان قصد استفاده از آن را دارم باید طوری باشد که  برای خودم و مجموعه اتفاق بدی نیفتد. ما در بازی امروز در دقیقه 74 قطعاً پنالتی داشتیم. نظر شخصی من است. در بازی با شمس آذر همین جا پنالتی محرز ما  روی آقای آذرباد به زعم کارشناسان داوری گرفته نشد. در دقیقه 9 بازی مقابل استقلال خوزستان پنالتی مشخص ما گرفته نشد. در هفته‌های گذشته مقابل سپاهان و تراکتور علیه تیم ما پنالتی گرفتند. به هر حال ذوب‌آهن! خدایا چه کلمه‌ای استفاده کنم؟

وی افزود:

شاید من مظلوم هستم. من سال گذشته در مس رفسنجان طبق آماری که کارشناسان ارائه کردند از تصمیم داوری بیشترین ضرر و زیان را دادم. گلایه‌ای ندارم. قطعاً اشتباه سهوی صورت گرفته و خود کارشناسان نظر می‌دهند. فقط تمنا و خواهش می‌کنم بازی‌های تیم ربیعی را با دقت، تمرکز و وسواس بیشتری قضاوت و داوری کنند. بقیه موارد را که باید از طریق مراجع رسمی صورت بگیرد به مدیریت باشگاه می‌سپارم. گلایه‌ای ندارم فقط می‌گویم آن پنالتی‌های ما گرفته می‌شد شاید نتایج‌مان مقابل شمس آذر و استقلال خوزستان چیز دیگری بود و شاید رتبه ما هم در جدول تغییر می‌کرد و چیز دیگری بود.

«با وجود پیروزی دیرهنگام، امروز شما به آن چیزی که در ذوب‌آهن می‌‎خواستید، رسیدید.» سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به طرح این موضوع اظهار داشت:

به هر حال خوشحالیم که در سه بازی‌ اخیر شش امتیاز گرفتیم. نظر شخصی‌ام این است که مقابل سپاهان هم با کیفیتی که از تیم سپاهان سراغ دارم، هدف ما این بود که در بدنه بازی به آنها موقعیت ندهیم و بتوانیم دنبال این باشیم که  از ضدحملات استفاده کنیم. ما جلوی شمس آذر هم اینجا بازی خوبی انجام دادیم. امروز نیز خوب بودیم. مقابل مس رفسنجان در خانه خودش بازی بدی نکردیم و مقابل استقلال خوزستان بازی خوبی داشتیم.

وی ادامه داد:

اگر کیفیت را با نتیجه بسنجید، روند ما در نیم‌فصل دوم رو به نزول بود، اما اگر شاخص‌های کیفی را در موارد دیگر ببینیم، هفته گذشته هم گفتم، تیم روند خودش را دارد. الان هم شش مسابقه در لیگ باقی مانده است و در جام حذفی هم بازی داریم. تیم من خیلی مستهلک شده است. ما 29 فروردین با سپاهان بازی کردیم، امروز با آلومینیوم اراک، این در حالیست که 24 فروردین با تراکتور روبه‌رو شده بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به اینکه لیست بازیکنان تیمش محدود است، تأکید کرد:

تیم من مستهلک شده و عمق ترکیب من خیلی محدود است. امروز خوشحالم که ارشیا سرشوق بازیکن رده سنی امید من بود که به میدان رفت و احمد شریعت‌زاده بازیکن زیر 23 سال ماست. به هر حال ترکیب محدودی داریم و بچه‌ها این شرایط را درک می‌کنند. ما هفتم اردیبهشت با تراکتور در جام حذفی بازی داریم. بعد از آن مجدداً در دوازدهم اردیبهشت مسابقه خواهیم داشت. رقیب ما که در دوازدهم اردیبهشت با آنها بازی داریم، 10 یا 12 روز وقت استراحت بیشتری دارد، چون در جام حذفی نیست. به هر حال ما باید از این گردنه عبور کنیم و امیدوارم که این موضوع با تدبیر و برنامه‌ریزی حل شود.

«در هفته‌های اخیر دو طلسم مربوط به تیم ذوب‌آهن شکسته شد. طلسم عدم باخت در بازی خارج از خانه مقابل سپاهان شکست. امروز بعد از چند هفته عدم پیروزی در خانه مقابل آلومینیوم برنده شدید و طلسم دیگری شکسته شد. در این هفته‌ها بر شما چه گذشت؟»، وی در پاسخ به این جمله یکی از خبرنگاران بعد از خنده‌های متوالی اظهار داشت:

دیگر بالاخره این رکوردها و طلسم‌ها برای این است که شکسته شوند. قبول دارم که روند نتیجه‌گیری تیم ما در خارج از خانه بسیار عالی است. حتی می‌تواند رتبه قهرمانی داشته باشد. ما از 12 بازی خارج خانه 23 امتیاز کسب کردیم و به نظرم حائز اهمیت است.

ربیعی در مورد اینکه می‌تواند رکورد 10 سال اخیر ذوب‌آهن در بازی‌های خارج از خانه را به نام خودش ثبت کند، تأکید کرد:

من با شما موافقم، ولی نتایج‌مان در داخل خانه نقد دارد و نقد بر من وارد است. وظیفه من این است که شبانه‌روزی این موضوع را تحلیل کنم و با گروهم روی این قضیه بررسی کنیم، اما بازی‌های خانگی مانند بازی با هوادار، پیکان و یا دیدار مقابل فولاد که ما در دقیقه 50 اخراجی دادیم، بازی برابر شمس آذر و دیدار با استقلال خوزستان شانس گل‌مان بیش از دو بوده است، ولی نتوانستیم برنده شویم و این موضوع پیش می‌آید.  وظیفه من این است که نسبت به ادوار گذشته نتیجه تیمم رو به رشد باشد.

وی افزود:

بعضی وقت‌ها تیم نتیجه نمی‌گیرد و روند رو به پایین می‌شود. ما وظیفه داریم صبوری کنیم. در نهایت دنبال این هستم که برای ذوب‌آهن نسبت به گذشته یک ارتقا ایجاد کنم. اگر این کار را بتوانم انجام بدهم، رسالت کاری  مربیگری‌ام را برای اینجا درست انجام دادم. برای اینکه غافل نشویم، دوباره تکرار می‌کنم من پنج بازیکن ثابت خودم را در دور رفت مسابقات از دست دادم. شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد، تصویر متفاوتی از فرایند تاکتیکی می‌توانستیم ارائه کنیم. به هر حال تا بازیکنان جدید هم بیایند و هماهنگی صورت بگیرد کمی زمان می‌برد، ولی به هر حال از سوال شما خیلی، خیلی ممنونم.

«ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم به نسبت نیم‌فصل اول، با وجود بکارگیری سیستم هجومی و دارا بودن فضای باز بیشتر، در امر گلزنی مانند بازی تراکتور موفق نبود. این تزلزل در امر گلزنی حتی در بازی با آلومینیوم اراک هم دیده شد و شاگردان‌تان تا دقایق پایانی مسابقه موفق به گلزنی نشدند. این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟» سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش، گفت:

آقای حسینی جزو تکنسین‌های خوب ما در عرصه فنی است. اصلاً مدل بازی تیم او طوری است که به تیم حریف واقعاً فرصت کمی می‌دهد. شما بازی آنها مقابل استقلال و تراکتور را ببینید. تیم آلومینیوم جزو بهترین تیم‌ها در امر دفاع و سازمان‌دهی است، اما به نظرم ما توانستیم در نیمه دوم فرصت‌های زیاد و خوبی ایجاد کنیم، ولی من صحبت شما را قبول دارم و اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد:

اجازه بدهیم به نیم‌فصل و اتفاقاتی که بر ما گذشت بازنگردم. به هر حال قطعاً تیم باید تقویت می‌شد. امیدوارم بچه‌ها و تیم همینطوری جلو بروند و دنبال هواداران ذوب‌آهن را شاد کنند. این را قبول دارم که باید تقویت شویم. شاید دوباره‌گویی است و بعضی بگویند چرا ربیعی زیاد این حرف‌ها را می‌گوید. تیم ذوب‌آهن تنها تیمی است که در نیم‌فصل حتی یک ریال بودجه به آن اضافه نشد. با همان بودجه‌ای که از اول داشت. حالا چهار بازیکن مصدوم هم داشت که ما نمی‌توانستیم پول این بازیکنان مصدوم را ندهیم، چون هم باید هزینه آنها پرداخت می‌شد و هم بازیکن جایگزین جذب می‌شد. آنها که در کار هستند متوجه می‌شوند من چه حرفی الان می‌زنم، ولی با همه این تفاسیر تلاش ما این است که کار را و سرانجام کار را در این جا  به حول و قوه الهی درست تمام کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • محمد ربیعی: من مظلومم! بازی‌های تیم مرا با وسواس بیشتری قضاوت کنید
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • استعفای ربیعی خواسته هواداران تیم دوب آهن بود