Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاپيتان تيم پرسپوليس مي‌گويد که مديرعامل باشگاه درگير بدهي‌هايي است که از قبل مانده و هيئت‌مديره بايد از اين تيم بيشتر حمايت کند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، سيدجلال حسيني پس از پيروزي 2 بر يک پرسپوليس مقابل بادران در مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي، گفت: مي‌دانستيم بازي سختي در انتظارمان است و واقعاً هم همين‌طور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روز پيش يک بازي سخت جلوي صنعت نفت آبادان انجام داده و کمي خسته بوديم. در اين بازي تيم بادران هم خيلي خوب بازي کرد. بعضي از بازيکنان ذخيره هم داخل زمين بودند و باعث شد کمي شرايط سخت شود.
وي در مورد مشکلات مالي تيم پرسپوليس گفت: فردا جلسه‌اي با آقاي گرشاسبي داريم. بعد از جلسه بايد ببنيم خدا چه مي‌خواهد.
کاپيتان پرسپوليس که در اين ديدار روي نيمکت نشسته بود، در واکنش به صحبت‌هاي خبرنگاري که گفت: «امروز در زمين نبودي و پرسپوليس گل خورد»، عنوان کرد: اين طور نيست. در فوتبال اين اتفاقات عادي است. نمي‌شود گفت که يک بازيکن نباشد تيم گل مي‌خورد يا باشد گل نمي‌خورد. شايد من هم هفته بعد بازي کنم و تيم گل بخورد. به‌هرحال عادي است.
حسيني بار ديگر به مشکلات مالي پرسپوليس اشاره کرد و يادآور شد: از آقاي گرشاسبي تشکر مي‌کنم، ايشان براي تيم زحمت مي‌کشد، اما درگير بدهي‌هاي قبلي است. از قبل خيلي مشکلات و بدهي‌ها مانده که آقاي گرشاسبي مجبور است آنها را حل کند. ايشان تلاش مي‌کند مشکلات قبلي را حل کند. همه ما مي‌بينيم که آقاي گرشاسبي چقدر زحمت مي‌کشد. هيئت مديره بايد بيشتر حمايت و کمک کند.
وي در واکنش به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه «آيا بازيکنان پرسپوليس اعلام کردند که در صورت عدم پرداخت مطالبات‌شان حاضر به تمديد قرارداد نيستند؟»، تصريح کرد: بازيکنان نمي‌توانند چنين کاري کنند و اين کار را هم نمي‌کنند. پوشيدن پيراهن پرسپوليس افتخار است، اين‌طور نيست که ما بگوييم پول نگرفتيم پس تمديد نمي‌کنيم. همه با تمام وجود در خدمت تيم هستند. الان فقط مشکلات پرداختي وجود دارد، اما اميدوارم حل شود.
مدافع تيم پرسپوليس در پايان گفت: از آقاي گرشاسبي تشکر مي‌کنم. ايشان هر روز سر تمرين مي‌آيد و سر مي‌زند.
تسنيم
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با تک گل عیسی آل کثیر موفق شد ملوان سختکوش را شکست دهد و یکی از دشوارترین بازی‌های این فصل خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. پرسپولیس با این برد فاصله یک امتیازی خود را با صدر جدول حفظ کرد ال برای ادامه فصل امیدوار باقی بماند.

پرسپولیس با اوسمار کاملا متحول شده و نمایش‌های خوب این تیم در نیم فصل دوم تحسین خیلی از اهالی فوتبال را در پی داشته است. تیم اوسمار بازی هجومی و زیبا را در دستور کار قرار داده و همین موضوع باعث رضایت هواداران این تیم شده است. هرچند گلی که پرسپولیسی‌ها در بازی با ملوان به ثمر رساندند در شرایط مشکوک به آفساید زده شد و بسیاری از کارشناسان داوری هم اعلام کردند گل آل کثیر باید مردود می‌شد، ولی این گل یکی از تاکتیکی‌ترین و زیباترین گل‌های این فصل لیگ برتر بوده است.

گل سرخ پوشان از بازی کنار دروازه آغاز شد و بعد از ۱۲ پاس پشت سر هم به عیسی آل کثیر رسید و ضربه سر این بازیکن روی ارسال عالیشاه منجر به گل پرسپولیس شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پروین: جای درویش باشم به بازیکنی که دنبال پول باشد می گویم خداحافظ!
  • پروین: پرسپولیس قهرمان لیگ می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است، می‌ماند
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • چپ پرسپولیس از کار افتاد! (عکس)
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند