Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@12:54:18 GMT

کلیپی از صحبت های سعید فتاحی در خصوص قرعه کشی جلم حذفی

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۶۵۷۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

با اعلام فتاحی ورزشگاه آزادی میزبان قرعه کشی جام حذفی در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از صحبت های سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص قرعه کشی مرحله بعدی جام حذفی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز سه شنبه بلافاصله بعد از دیدار پرسپولیس-صنعت نفت در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

سعید فتاحی مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ بعد از دیدار پرسپولیس و بادران اعلام کرد پرسپولیس در دیدار با نفت آبادان در روز سه شنبه میزبان خواهد بود و این موضوع بی نیاز به قرعه کشی انجام شد؛ زیرا پرسپولیسی ها در دیدار قبلی مهمان بودند.

همچنین فتاحی در صحبت های خود تاریخ های ۲۷ و ۲۸ آذر ماه را به عنوان زمان برگزاری دیدارهای مرحله بعدی جام حذفی اعلام کرد تا به این ترتیب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار شود.

نکته جالب صحبت های فتاحی اما مکان برگزاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی بود. فتاحی ورزشگاه آزادی را به عنوان محل برگزاری این اتفاق دانست و اعلام کرد که روز سه شنبه و بعد از دیدار پرسپولیس و نفت آبادان در این ورزشگاه، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی با کمک صدا و سیما در محل برگزاری بازی انجام می شود.

مسئولان سازمان لیگ پیش از این قرعه کشی جام حذفی را در حاشیه برنامه ۹۰ و در محل ساختمان یکی از اسپانسر های سازمان لیگ برگزار کرده بودند و هر بار نیز انتخاب ها را با توجیهاتی مانند “مشابه با فوتبال روز دنیا” مطرح می کردند؛ اما مطمئنا برگزای قرعه کشی در حاشیه یک دیدار جام حذفی ابتکاری منحصر به فرد در فوتبال ایران است؛ به ویژه آنکه دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان در همان روز در اهواز به مصاف یکدیگر می روند و نمایندگان این دو تیم کار سختی برای حضور در تهران خواهند داشت!

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی

آفتاب‌‌نیوز :

سومین دور از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ که حکم انتخابی جام جهانی را نیز دارد، با برگزاری ۲ دیدار از گروه B پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار این گروه ازبکستان موفق شد با نتیجه سه بر یک عربستان را شکست داده و به عنوان تیم نخست به دور بعدی صعود کند.

در دیگر دیدار این گروه نیز عراق و استرالیا به مصاف هم رفتند که در نهایت عراق موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد.

با این اوصاف، ازبکستان با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و عراق با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور بعد صعود کردند. عربستان سه امتیازی در رده سوم قرار گرفت و استرالیا نیز با صفر امتیاز، چهارم شد.

در گروه A که بازی‌های آن امروز برگزار شده بود، تایلند در پایان ۹ امتیازی شد. ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم جای گرفت و میانمار با چهار امتیاز خود را در رده سوم جای داد. چین هم بدون امتیاز چهارم شد.

در مرحله یک چهارم نهایی تایلند به مصاف عراق می‌رود و ازبکستان نیز باید با ویتنام مصاف داشته باشد.

برنامه بازی‌های فردا به شرح زیر است:

دوشنبه ۳ اردیبهشت‌

کره‌جنوبی - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰

ژاپن - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰

ایران - کویت، ساعت ۱۷:۳۰

بحرین - افغانستان، ساعت ۱۷:۳۰

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت +فیلم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • ازبکستان به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی