Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پورشه در آخرین برنامه ریزی های خود قصد دارد چند خودروی جدید را وارد خط تولید کند و نگاه ویژه ای هم به کلاس شاسی بلند و مدل‌های ماکان و کاین خواهد داشت.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در سال 2018 پورشه تصمیم خواهد گرفت آیا میزان تولید شاسی بلند خود را افزایش دهد یا خیر. این شرکت در نظر دارد تا مدل کوپه کاین و ماکان را برای بازار سال اینده در دستور کار خود قرار دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر این خودروساز آلمانی در حال بررسی کشش بازار برای اضافه کردن مدل های متنوع از شاسی بلند به خط تولید است. پورشه در نظر دارد تا برای سال 2019 میلادی مدل کوپه کاین را به خط تولید اضافه کند اما اگر تصمیم به تولید ماکان کوپه هم باشد باید مدت بیشتری منتظر طراحی و آماده سازی آن بمانیم.

در حال حاضر پورشه در رقابت با ب ام و و مرسدس بنز عقب مانده و شاسی بلند کوپه ای را طراحی نکرده است. در حال حاضر رقابت برای ایجاد خودروهای شاسی بلند کوپه بسیار داغ شده است اما نکته ای که باید به آن توجه داشت کم شدن کارایی خودروهای این کلاس به خاطر تغییر چهره است. کوپه شدن شاسی بلندها، فضای داخلی را به شدت کاهش می دهد.

همچنین پورشه برای سال آینده قصد دارد از یک خودروی الکتریکی جدید هم رونمایی کند که به احتمال فراوان یک شاسی بلند خواهد بود.

مدیرعامل پورشه در همین زمینه اعلام کرده است که مدل Mission E آخرین خودروی الکتریکی این شرکت نیست و مدل های مختلف دیگری هم وارد بازار می شود.

از میان شایعات، این خبر به گوش می رسد که نسخه بعدی ماکان به عنوان مدل پایه شاسی بلند الکتریکی پورشه خواهد بود در حالی که ممکن است این خودرو تا سال 2020 هم روانه بازار نشود. در همین راستا پورشه اعلام کرده است که تا ۱۰سال دیگر به سراغ الکتریکی کردن پورشه ۹۱۱ نخواهد رفت.

مترجم خودروکار

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)

عصر ایران- فنگ چنگ بائو (FANG CHENG BAO) برند جدیدی از بی وای دی خودروساز مطرح چینی است که حامل پیام خلاقیت و فناوری برای مشتریان خود است. فنگ چنگ  بائو در واقع پنجمین نام در ماتریکس برندهای بی وای دی محسوب می شود که پس از دیتنستی ، اوشن ، دنزا و یانگ وانگ قرار می گیرد.

برند فنگ چنگ بائو محصولات متنوعی را از آفرودرهای شاسی بلند تا خودروهای اسپرت شامل می شود.

فنگ چنگ بائو در زبان چینی به معنی فرمول و پلنگ است و در وب سایت بی وای دی توضیح داده شده که این نامگذاری نمادی از تحول و کاوش در قلمرو دیجیتال به منظور ارائه فرمولی است که چابکی و خوی وحشیانه لئوپارد یا همان پلنگ را تداعی کند.

دو محصول آینده نگر فنگ چنگ بائو که در مرحله مفهومی قرار دارند، شاسی بلند سوپر 3 و ابرخودرو اسپیدستر سوپر 9 هستند.

سوپر 3 یا فعلا بگوئیم بائو 3 و البته می توانیم لئوپارد 3 هم خطاب کنیم، یک شاسی بلند میان سایز با طول 4700 میلیمتر است که ظاهری آفرودی و جان سخت دارد. این محصول به طور واضح مخاطبان جوان بازار را هدف گذاری می کند.

یکی دیگر از ویژگی های بائو 3 حضور پهپاد اختصاصی با قابلیت فرود و برخاست روی سقف خودرو است.

برخلاف بائو 5 که پلاگین هیبرید است، بائو 3 یک الکتریکی خالص است. از دیگر ویژگی های ظاهری بائو 3 باید به دستگیره درب های پاپ آپ، فاصله زیاد کف از سطح زمی، آینه های الکتریکی، تایرهای آفرودی و... اشاره کنیم.

سوپر 3 / بائو 3

پیش بینی می شود قیمت بائو 3 که در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن رونمائی خواهد شد، حدود 28 هزار دلار باشد.

بائو 9 ، سوپر 9 یا لئوپارد 9 نام یک خودرو اسپرت اسپیدستر است که توسط ولفگانگ ایگرت طراح سابق لامبورگینی و آئودی برای بی وای دی ارائه شده است.

این خودرو دو نفره بدون سقف با درب هایی که قیچی وار باز می شوند از طراحی کابین مجزا بهره می برد، بدین ترتیب که محل نشستن سرنشین ها توسط بدنه کاملا از هم جدا می شود.

اطلاعات بیشتر مرتبط با این محصول نیز در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.

سوپر 9 / بائو 9 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فنگ چنگ بائو با لئوپارد 5 می آید/ یک کپی کامل از لندکروزر 2024 تویوتا ! (+عکس)

دیگر خبرها

  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • سوپر 3 و سوپر 9 ؛ پهپاد به علاوه شاسی بلند و یک دو نفره جذاب از چینی های بازار (+تصاویر)
  • نسل جدید شورولت تریل بلیزر، شاسی بلند جذاب آمریکایی معرفی شد (+عکس)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران
  • (تصاویر) بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون دربازار
  • شاسی‌بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران / عکس
  • بلو مانتین ؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می آید (+تصاویر)
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!