Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس دوره ای مجمع نمایندگان استان مرکزی انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر کریمی با توجه به پایان یافتن دوره 6 شش ماه مسئولیت محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استان مرکزی از سوی نمایندگان مردم استان در خانه ملت به این سمت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی متشکل از هفت نماینده این خطه است که در منشور فعالیت خود تکیه بر انسجام و وحدت و اتحاد و پیگیری مطالبات و حقوق مردم را در راس امور قرار داده است.
نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، عضو فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی، عضو هیات رئیسه فراکسیون توسعه و عمران شهری مجلس و نائب رئیس فراکسیون ایرانیان خارج از کشور بخشی از مسئولیت نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت است.
استان مرکزی با یک میلیون و 414 هزار نفر جمعیت و 13 شهرستان و 33 شهر، هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار جمعی از مربیان عقیدتی سپاه روح الله و معلمان بسیجی گفت: سطوح علمی، دینی و دانسته‌های مربیان عقیدتی باید به روز باشد تا پیشرو ببوده تا بتوانند راهنمای جامعه باشند.
امام جمعه اراک با اشاره به اینکه خودشناسی درونی و سازمانی دیگر الزام مربیان عقیدتی است افزود: در این صورت است که می‌توان به محرومین و جامعه خدمت کرد و از توطئه‌های سلطه جویانه دشمن پیشی گرفت.
او خانواده و افزایش موالید را از اولویت‌ها دانست و ادامه داد: باید در کنار روشنگری این دو موضوع نیز از اولویت‌ها باشد تا جوانی و طراوت جامعه حفظ شود و البته در این بخش احتیاج به حمایت دولت نیز هست.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید برای امور خود پیامبر، دین و رهبری را سپر بلای خود کنیم.

امام جمعه اراک گفت: باید با شناسایی دشمن و نقاط ضعف او مانع سلطه جویی دشمن شویم.
در ادامه حجت السلام عبدی نماینده دفتر رهبر معظم انقلاب در سپاه روح الله گفت: تا پایان هفته معلم ۷۰۰ برنامه در استان مرکزی و در حوزه عقیدتی اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود