Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر در یک دیدار حساس میزبان اودینزه رده سیزدهمی خواهد بود.

طرفداری- اینتر شنبه غروب طی هفته شانزدهم سری آ میزبان اودینزه خواهد بود.

تاریخ زمان مکان شنبه 25 آذر 17:30 ورزشگاه جوزپه مه آتزای شهر میلان

وضعیت دو تیم

اینتر اگرچه در جام حذفی به زحمت و به لطف ضربات پنالتی موفق شد تیم گمنام پوردنونه را پشت سر بگذارد اما لوچانو اسپالتی تقریبا آن دیدار را با تیم دوم آغاز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افعی ها طی این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته اند و متعاقب آن حالا صدر نشین سری آ هستند. شاگردان اسپالتی طی هفته های گذشته به ترتیب با تورینو به تساوی رسیدند و آتالانتا، کالیاری و کیه وو را از پیش رو برداشتند و در دربی ایتالیا در یک دیدار خارج از خانه در برابر یوونتوس به تساوی 0-0 رسیدند.

در طرف دیگر اودینزه وضعیت چندان جالبی ندارد و طی هفته های اخیر در برابر کالیاری و ناپولی متحمل شکست شد و پس از آن موفق شد کروتونه و بنونتو را از پیش رو بردارد. شاگردان ماسیمو اودو در نیمه دوم جدول به سر می برند و برای سر و سامان دادن به وضعیت خود قبل از پایان نیم فصل تلاش خواهند کرد نراتزوری را متوقف کنند.

ترکیب احتمالی

رتبه دو تیم در جدول

وضعیت تقابل دو تیم در گذشته

اینتر و اودینزه تا به حال 88 بار به مصاف هم رفتند که در این بین اینتر 43 پیروزی کسب کرده و متحل 20 شکست شده است.

آخرین دیدار دو تیم با نتیجه 5-2 به سود اینتر پایان یافت.

وضعیت بازیکنان

در تیم اینتر همه بازیکنان به جز ادر و ژوائو ماریو که به علت مصدومیت اینتر را همراهی نخواهند کرد، برای دیدار فردا در دسترس اند.

در طرف دیگر گابریله آنخلا به علت مصدومیت قطعا اودینزه را همراهی نخواهد کرد.

پیش بینی هو اسکورد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که توماس توخل امیدوار بود در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید دروازه این تیم را باز کند، دو شب ناامیدکننده را سپری کرد.

در بازی رفت ستاره آلمانی به سطح آمادگی لازم برای حضور فیکس در زمین نرسید و بازی هم طوری پیش رفت که او فقط توانست در ۱۰ دقیقه پایانی بازی به زمین برود.

در بازی امشب اما گنابری در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و در کنار جمال موسیالا، لروی سانه و هری کین، ترکیب خط حمله باواریایی‌ها را تشکیل می‌داد.

با این حال باز هم او با یک ناکامی بزرگ مواجه شد. این بازیکن که در این فصل بارها با مصدومیت‌های نسبتا طولانی‌مدت روبه‌رو شده، در دقیقه ۲۶ ناگهان احساس ناراحتی کرد و به زمین افتاد.

به‌نظر می‌رسد مشکل او از ناحیه همسترینگ بود که در هفته‌های اخیر هم به آن دچار شده بود. درنهایت پس از ثانیه‌هایی او از زمین خارج شد و آلفونسو دیویس به جای او وارد بازی شد.

این مدافع کانادایی در این فصل عملکرد خوبی نداشته و در دیدار رفت هم از دقیقه ۸۷ به بازی رفت اما توماس توخل به دلیل گزینه‌های محدودش در خط حمله تصمیم گرفت او را به زمین بفرستد.

دیگر خبرها

  • تعویض ستاره بایرن: مصدومیت تیم توخل را ول نمی‌کند!
  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • فلش بک: حمایت هواداران دورتموند از ادین ترزیچ پس از ناکامی در کسب مقام قهرمانی در هفته پایانی بوندس لیگا / فیلم
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم