Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار فرهنگی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.       حمله نیوشا ضیغمی به صدف طاهریان + فیلم

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در گفتگو با یکی از رسانه‌ها به اظهار نظر صریح درباره صدف طاهریان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیدار وزیر بهداشت با یانگوم

وزیر بهداشت کشورمان در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول از «لی یونگ ئه» به علت اقدام انسان دوستانه در کمک به زلزله زدگان غرب کشورمان تقدیر کرد.
پول اندکی که به لطف امام زمان (عج) منشا سرمایه فراوان شد

ماجرای اهدا پول به شیخ حسنعلی نخودکی، توسط امام زمان (عج) و برکات حاصل از این پول را در اخبار فرهنگی بخوانید.
هیراد از عشق ناکامش گفت برنامه دورهمی دیشب میزبان حمید هیراد خواننده جوان کشورمان شد.
شهر عَراق کجاست؟

شهر اراک در گذشته با نام‌های سلطان‌آباد و عَراق شناخته می‌شد.
با «عطر تلخ» به جشنواره فجر می‌آیم   مهوش صبرکن، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون آخرین فعالیت‌های بازیگری خود را تشریح کرد.   مجید مظفری همراه دخترش به «دورهمی» می‌آید سومین برنامه از فصل سوم «دورهمی»، با حضور مجید مظفری و دخترش روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. روز‌های خوش «آینه بغل» در گیشه فیلم سینمایی «آینه بغل» در مدت کوتاه اکران و با ۱۰ روز فروش، توانسته فروش چشمگیری را در گیشه داشته باشد.   خاطره ابراهیم حاتمی‌کیا از فیلم‌های قبل از انقلاب + عکس

ابراهیم حاتمی‌کیا خاطره‌ای درباره دنیای سینما و کودکی خود در دوران پیش از انقلاب تعریف کرد.
«نفس» از رقابت اسکار ۲۰۱۸ حذف شد

آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار فهرست ۹ فیلم منتخب را برای رقابت در شاخه بهترین فیلم خارجی جوایز سینمایی اسکار معرفی کرد.
درس مذاکره گرفتن از امام حسن (ع) برای اوضاع کنونی روا نیست

حجت‌الاسلام کاشانی، با ارائه خلاصه‌ای از ماجرای صلح امام حسن (ع)، گفت: درس مذاکره گرفتن از امام حسن (ع) برای اوضاع کنونی روا نیست.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان

۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

براساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان در جایگاه اول تا سوم قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • انتقادها به «گناه فرشته» و ماجرای سخنان جنجالی یک مدیر!
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد