Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 450 کیلوگرم گوشت آلوده از چند واحد صنفی توسط پلیس پایتخت کشف شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ مهدی تاجیک، رئیس پایگاه نهم پلیس Police امنیت پایتخت بیان کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه افرادی سودجو در واحد های صنفی خود اقدام به عرضه گوشت های آلوده از نوع خرس، گراز وحشی، الاغ و مرغ می نمایند عوامل پایگاه فعالیت های شناسایی خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: پس از بررسی های اطلاعاتی و شناسایی دقیق اماکن موصوف و همچنین هماهنگی با مقام محترم قضایی در معیت تیمی از شبکه بهداشت و درمان شهر ری نسبت به بازرسی از محل اقدام که در نتیجه مقدار ۴۵۰ کیلوگرم گوشت آلوده و فاسد کشف و ضبط شد که به تایید کارشناسان شبکه بهداشت رسید. 
وی در خاتمه اشاره کرد: واحدهای متخلف پلمپ و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ۳ هزار و ۴۰۰ رأس دام سنگین در بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند گفت: به منظور شناسایی دام‌های آلوده به بیماری بروسلوز ۳ هزار و ۴۰۰ راس دام سنگین امسال آزمایش شدند.

 حمزه ئی با اشاره به اینکه این بیماری جزو بیماری‌های قابل انتقال از دام به انسان قرار دارند افزود: ۳ هزار و ۴۰۰ راس علیه بیماری بروسلوز خون‌گیری و آزمایش شدند.

وی با اشاره به  اینکه مبارزه با بیماری بروسلوز در واحد‌های دارای گاو و گوساله به صورت دو مرحله در سال انجام می‌شود گفت: ۱۰۰ درصد برنامه‌های پیش بینی سالیانه در این حوزه محقق شده و در آزمایشات انجام شده موردی از آلودگی دام‌های استان به بیماری بروسلوز مشاهده نشده است.

رئیس شبکه دامپزشکی بیرجند نقش دامپزشکی را در کنترل و پیشگیری از بیماری‌های خطرناک و قابل انتقال از جمعیت حیوانی به جامعه انسانی مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: یکی از مهمترین راه‌های انتقال بیماری بروسلوز از طریق مصرف شیر آلوده به انسان است و  در صورتی که اقدامات کنترلی دامپزشکی کم رنگ باشد این بیماری‌ها به سهولت به انسان منتقل می‌شود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۴ نقطه آلوده به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در اردبیل
  • ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران/۴ دستیار معرفی شد
  • افزایش قیمت برخی لوازم خانگی؛ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • قیمت برخی از شرکت‌های لوازم خانگی افزایش یافت/ دردسر فروشگاه‌های بزرگ برای مغازه‌داران خرد
  • پایش ۳ هزار و ۴۰۰ رأس دام سنگین در بیرجند
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد
  • اجرای طرح زیست‌محیطی فاضلاب در جنوب‎شرق استان تهران اهمیت دارد
  • میوه شب عید امسال نرخ مصوب ندارد/ توزیع بیش از نیاز برای رقابتی کردن بازار
  • کشف سه ونیم میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • پرداخت عیدانه ریاست جمهوری، ترفند جدید مجرمان اینترنتی