Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استقلال با حضور وينفرد شفر و پايان دوران محروميت تراکتورسازي و همچنين انتظاري که از سپاهان مي‌رود، نيم فصل پرهيجاني را نويد مي‌دهد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، نيم فصل اول براي اين تيم‌ها راضي‌کننده نبود و آنها در نيم‌فصل دوم براي جبران مي‌آيند؛ تيم‌هايي که نتوانستند به اندازه سرمايه‌گذاري و انتظارشان نتيجه بگيرند و اميدوارند با تغييرات و تلاش بيشتر اين عقب‌ماندگي يا حداقل بخشي از آن را جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شفر در خط شروع
شفر از زماني که جانشين منصوريان شد نتايج خوبي گرفته، ولي فاصله 16 امتيازي با صدر جدول چيزي نيست که هواداران را راضي کند. مربي آلماني توانسته تيمش را به هماهنگي نسبي برساند‌ ولي گلزني که بتواند برتري تيم در مسابقات را به گل تبديل کند در ترکيب اين تيم غايب است. باشگاه مدت‌هاست منتظر پايان نيم‌فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات است تا بتواند يک گلزن خوب بگيرد و شايد اين انتخاب بتواند سرنوشت استقلال را در ادامه فصل تعيين کند.
مي‌توان گفت کار اصلي شفر از نيم‌فصل دوم شروع مي‌شود و او با ترميم تيمش مي‌تواند انتظار نتايج بهتري را داشته باشد. مربي آلماني موفق شده بخش دفاعي تيمش را تقويت کند و حالا با اضافه شدن نفرات جديد از جمله برزاي و کريمي مي‌تواند به يک مدعي جدي تبديل شود.
استقلال نيم‌فصل اول را در رده هفتم تمام کرد، ولي به کمتر از کسب سهميه راضي نيست و دوست دارد حداقل مثل فصل قبل به نايب ‌قهرماني برسد. تيم شفر که در آخرين بازي‌اش سپاهان را با سه گل شکست داد، در نيم‌فصل دوم تماشايي خواهد بود.
نيروي کمکي تراکتور از راه رسيد
محروميت تراکتورسازي بدشانسي بزرگي براي گل‌محمدي بود چراکه مجبور شد فصل را تقريبا با دست خالي شروع کند. سرمايه اين تيم بازيکنان بزرگسال باقي‌مانده از فصل قبل و جواناني بودند که تجربه بازي در ليگ برتر را نداشتند. کادر فني تراکتور با همين بنيه تيم خوبي ساخت، هرچند در نتيجه‌گيري کمي بدشانس بود و نيم‌فصل اول را با 17 امتياز تمام کرد.
تراکتور حالا براي نيم‌فصل دوم لحظه‌شماري مي‌کند تا بتواند تيمش را تقويت کند و مطابق انتظار سراغ سربازان ليگ رفته. نيروهاي کمکي تراکتور با وجود اعتراضات تيم‌هاي رقيب از راه رسيدند. گل‌محمدي قبل از همه سراغ بازيکنان ذوب‌آهن رفته که آنها را مي‌شناسد و پهلوان، اسماعيلي‌فر و مهدي‌پور مهم‌ترين تازه‌واردان اين تيم هستند. چند بازيکن سرباز ديگر به تراکتور اضافه مي‌شوند تا اين تيم اميدوار باشد فصل را با صعودي چند ‌پله‌اي به پايان برساند، هرچند ممکن است نيم‌ نگاهي هم به سهميه داشته باشد.
سپاهان با شماره يک جديد
يکي ديگر از تيم‌هاي ناکام نيم‌فصل اول بي‌ترديد سپاهان است که نتايج ضعيفي گرفت و کرانچار بارها تا آستانه برکناري پيش رفت. سپاهان در اين سال‌ها هميشه يکي از مدعيان ليگ بوده و رتبه دوازدهم تناسبي با پيشينه تيم اصفهاني ندارد. در نهايت کرانچار در سپاهان باقي ماند‌ ولي اين تيم براي کندن از پايين جدول نياز به بازيکنان جديد و تغييرات اساسي دارد.
بازي‌هاي نيم‌فصل اول نشان مي‌دهد که مهم‌ترين ضعف سپاهان درون دروازه است و اين تيم مصمم است نيم فصل دوم را با شماره يک جديدي شروع کند. البته اين تنها تغيير سپاهان نيست و احتمالا بازيکنان ديگري هم به اين تيم اضافه مي‌شوند. سپاهان با 15 امتياز ديگر اميدي به کسب سهميه ندارد‌ ولي مصمم است که با تقويت تيمش ليگ را در رتبه آبرومندانه‌اي تمام کند و پشتوانه‌اي براي فصل بعد بسازد.
ذوب‌آهن تيم قلعه‌نويي مي‌شود
قلعه‌نويي در شروع فصل تيم خوبي را تحويل گرفت و انتظار مي‌رفت با ذوب در کورس قهرماني باشد، ولي نتايج اين تيم در حد انتظار نبود. ظاهرا اين مربي مدعي است بازيکناني که در اختيار گرفته براي سبک بازي دلخواه او مناسب نيستند و به همين خاطر نيم فصل به دنبال خانه‌تکاني اساسي است. بايد انتظار داشته باشيم ذوب‌آهن در نيم فصل دوم به تيم‌هاي قلعه‌نويي شبيه‌تر شود و بايد ديد در آن زمان چه نتايجي در انتظار تيم اصفهاني خواهد بود.
ذوب‌آهن با 19 امتياز در رده نهم است و امير با خريدهاي جديد بايد بتواند اين تيم را به نيمه بالايي جدول برساند، در غير اين‌صورت دومين اقامتش در اصفهان طولاني نخواهد شد.
يخ گسترش آب شد
شروع گسترش فولاد در ليگ هفدهم به قدري نااميدکننده بود که به نظر مي‌رسيد سقوطش قطعي باشد‌ ولي تيم با آمدن فيروز کريمي متحول شد و توانست با 4 برد در 5 بازي اخيرش به رتبه هشتم صعود کند. کريمي احتمالا به دنبال بازيکنان جديدي خواهد بود تا وضعيت گسترش را بهتر کند. البته اين تيم کم‌تجربه با خطر سقوط دوباره هم روبه‌روست و اگر در باد اين چند برد بخوابد ممکن است دوباره به منطقه سقوط نزديک شود.
ايلنا
110
اين اخبار را از دست ندهيد:
خداحافظي طارمي با پرسپوليس! + عکس
عذرخواهي اينستاگرامي علي کريمي بخاطر حمايت از روحاني در انتخابات +عکس
گرشاسبي: خبرهاي خوبي براي هواداران پرسپوليس دارم
صحبت هاي بمب نقل و انتقالات در مورد حضورش در تيم رقيب استقلال
دل مان برايت سوخت، سروش جان!
مرور شاه ماهي هاي نقل وانتقالات؛ از رحمتي و جباري تا ستاره پرسپوليس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 2/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو صفر/ فجر صفر- گل گهر یک/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان صفر- سایپا صفر/تراکتور صفر - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر