Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛باشگاه پرسپولیس به علت شکایت باشگاه ریز اسپور ترکیه با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی و جریمه 790 هزار یورویی مواجه شد. 

براین اساس حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه شد تا طی مذاکراتی با مسئولان ریز اسپور ترکیه رضایت آنها را جلب کند. 

گرشاسبی بعد از بازگشت از ترکیه اعلام کرد که خبرهای خوشی برای هواداران پرسپولیس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا مذاکرات طرفین نتیجه بخش بوده است و مسئولان ریز اسپور این اطمینان را به پرسپولیسی ها دادند که تخفیف خوبی به آنها در زمینه پرداخت غرامت می دهند. 

البته گفته می شود توافق طرفین فقط در مورد قسط بندی جریمه مالی نیست و شاید محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی کاهش یابد تا سرخپوشان پایتخت بتوانند در نقل و انتقالات تابستانی بازیکن جذب کنند.

به هر حال فیفا در مورد کاهش محرومیت تصمیم می گیرد اما شاید این نهاد اجرایی با رضایت باشگاه ریز اسپور تصمیم بگیرد که محرومیت پرسپولیس را لغو یا کاهش بدهد. 

حمید رضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس قرار است فردا نتیجه مذاکراتش با باشگاه ریز اسپور ترکیه را به اطلاع عموم برساند.

 مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در صفحه اجتماعی خود خبر داد که با وساطت رئیس جمهور ترکیه اتفاق خوبی در راه است. 

او نوشت:* یک کار خوب دیپلماتیک ورزشی، یک سوپر خبر خوب برای دوستداران فوتبال ایران داریم. امروز بعد از بازی با پرسپولیس، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام می کند که هدیه ای از طرف اردوغان به درخواست وزیر ورزش و برادران ایرانی برای پرسپولیسی ها دارد* 

مازیار ناظمی بعد از دقایقی پس از انتشار این پست را حذف کرد اما مشخص است که خبرهای مهمی در راه است. 

انتهای پیام/ 

توافق با باشگاه ریز اسپور با حمایت رئیس جمهور ترکیه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح

نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی تاکید کرد که تونل‌های غزه به حماس این امکان را می‌دهد که همچنان باقی و پابرجا بماند و به محض پایان جنگ، توان خود را بازیابد.

به گزارش تسنیم، مسئولان آمریکایی تاکید کردند که رژیم صهیونیستی هنوز طرحی را برای خارج کردن آوارگان فلسطینی از رفح ارائه نداده و همین مسئله موجب افزایش تعداد کشته‌ها در نوار غزه خواهد شد.

منبع مذکور بیان کرد که تنها راه واداشتن رژیم صهیونیستی از حمله به رفح، دست یابی به توافق مبادله اسرا است.

دیگر خبرها

  • توافق مبادله اسرا؛ تنها راه توقف حمله به رفح
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها در بوشهر چیست؟
  • ماجرای لغو سریالی کنسرت‌ها چیست؟
  • تساوی تیم میلاد محمدی و شکست خانگی کایسری‌اسپور
  • فرصت‌سوزی یاران محمدی در بازی 6 امتیازی
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • میلاد محمدی با انگیزه در بازی شماره ۹
  • حسینی و علی کریمی از لیست خط خوردند