Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فيلم‌هاي کمدي با اقبال بهتري نسبت به آثار اجتماعي روبرو شد و در رتبه‌هاي اول جدول فروش قرار گرفته‌اند. به عنوان نمونه، فروش «ثبت با سند برابر است» از 2 ميليارد گذشته است.
به گزارش جام نيوز به نقل از فارس، از روز چهارشنبه دو فيلم با موضوع اجتماعي «آپانديس» و «حريم شخصي» اکران شد اما همچنان فيلم کمدي مورد اقبال مخاطبين سينماها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد مختاري مدير پخش هدايت فيلم درباره فروش «ثبت با سند برابر است» گفت: فيلم با توجه به مضمون کمدي توانسته نظر مخاطب را جلب کند. اين فيلم در تهران به فروش 1 ميلياردو 346 ميليون تومان ودر شهرستان به فروش 710 ميليون تومان مواجه شد. در کل فروش فيلم به مبلغ 2 ميليارد و 56 ميليون تومان رسيد.
حبيب اسماعيلي مدير دفتر پخش رسانه فيلمسازان مولود درباره فروش فيلم هاي اين دفتر گفت: فيلم «وقتي برگشتيم» وارد هفته دوم نمايش شد و به فروش 220 ميليون تومان رسيد. فيلم «غيرمجاز» هم به فروش 330 ميليون تومان رسيد.
علي سرتيپي مديرعامل دفتر پخش فيلميران درباره فروش فيلم «قاتل اهلي» گفت: اين فيلم با دارا بودن 47 سالن در تهران و شهرستان به فروش 1 ميليارد و 820 ميليون تومان رسيد.
همايون امکانيان مديرعامل دفتر پخش نيکان فيلم درباره فروش فيلم هاي اين دفتر گفت: فيلم سينمايي «آذر» به فروش 550 ميليون تومان رسيد و فيلم «شکلاتي» به فروش 265 ميليون تومان دست يافت.
براساس سيستم مکانيزه فروش فيلم «آپانديس» به 6 ميليون و 118 هزار تومان، فروش فيلم «حريم شخصي» به فروش 30 ميليون و 958 هزار تومان، «صفر تا سکو» 255 ميليون و 561 هزار تومان، « انزوا» 101 ميليون و 619 هزار تومان،«فهرست مقدس» 19 ميليون و 883 هزار تومان رسيد.
فارس
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد


به گزارش خبرگزاری صد و سیما، فیلم سینمایی «فسیل» که به‌عنوان پدیده اکران سال گذشته سینماها توانست بخشی از رکوردهای تاریخ سینمای ایران را جابه‌جا کند، حالا در اکران آنلاین (برخط) هم رکورد تازه‌ای را به نام خود ثبت کرد و وارد بخش اشتراک نمایش خانگی شد.

«فسیل» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان از روزهای پایانی اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و تا به امروز با بیش از ۴۰ میلیون دقیقه بازدید، تبدیل به پربازدیدترین فیلم‌ عرضه شده در فرآیند اکران آنلاین در سال‌های اخیر شده است.

تعداد بلیت‌های فروخته شده برای تماشای آنلاین این فیلم، به عدد ۳۵۸ هزار و ۹۴۵ قطعه و فروش ۲۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

فیلم «فسیل» با بازی بهرام افشاری، الهه حصاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های کمدی تاریخ سینمای ایران است.

داستان این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و سرگذشت خواننده‌ای به نام اسماعیل و دوستانش را روایت می‌کند که در طول زمان برای هر کدام اتفاقاتی رخ می‌دهد.

این فیلم در گیشه سینماها نیز فروشی افزون بر ۳۲۴ میلیارد تومان را تجربه کرد و عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داد و هم اکنون نیز در «فیلیمو» قابل تماشاست.

دیگر خبرها

  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند/ پزشکانی که میلیاردی جریمه شدند
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • استایل جذاب شبنم قربانی و الناز حبیبی در اکران مردمی تمساح خونی در مشهد + عکس
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد