Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير شبکه خبر پاکستان در حاشيه تشرف به حرم مطهر رضوي، پذيرايي شايسته آستان قدس رضوي از زائران اردوزبان را در شأن زائران امام رضا (ع) دانست.
به گزارش جام نيوز به نقل از آستان نيوز، «خواجه شفيق احمد»؛ روزنامه‌نگار پاکستاني که در قالب يک کاروان 55 نفره به بارگاه منور رضوي مشرف شده است، ضمن تشکر از اهتمام و توجه آستان قدس رضوي نسبت به زائران پاکستاني اظهار داشت: استقبال و پذيرايي خوبي از سوي آستان قدس رضوي از زائران اردوزبان انجام مي‌شود و همين امر هر ساله بر حجم حضور زائران پاکستاني به حرم مطهر رضوي مي افزايد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: قالب زائران پاکستاني در تنگناي مالي شديد هستند، ولي حضور در اين بارگاه براي آنان افتخار بزرگي است و حاضر هستند تا تمام داشته‌هاي خود را براي يک بار زيارت اين امام بزرگ هزينه کنند.
اين زائر پاکستاني گفت: تاکنون سفرهاي زيادي را به مشهد مقدس مشرف شده‌ام، اما هربار که از فراز آسمان گنبد طلايي را مشاهده مي‌کنم احساس متفاوت و زيبايي را تجربه مي‌کنم که زبانم قادر به گفتن اين زيبايي‌ها نيست.
شفيق احمد اظهار داشت: هر بار که به زيارت مشرف مي‌شوم بر زيبايي و وسعت حرم افزوده مي‌شود و اين موجب مي‌شود تا حس و حال زيارت با ساير تشرف‌ها متفاوت‌تر باشد.
تسنيم
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر