Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رسانه‌هاي صهيونيستي نوشته‌اند روزنامه سعودي «ايلاف» بخش‌هايي از مصاحبه وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي را سانسور کرده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، رسانه‌هاي صهيونيستي مي‌گويند روزنامه سعودي «ايلاف» بخش‌هايي از مصاحبه «اسرائيل کاتص»، وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي را سانسور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«اسرائيل کاتص» وزير اطلاعات رژيم صهيونيستي روز سه‌شنبه در مصاحبه با روزنامه «ايلاف» از «محمد بن سلمان» ولي‌عهد عربستان سعودي براي سفر به فلسطين اشغالي دعوت کرده بود.
کاتص در گفت‌وگو با روزنامه «هاآرتص» گفته بود که اين دعوت را در مصاحبه با روزنامه «ايلاف» عربستان سعودي مطرح کرده، اما اين بخش از اظهاراتش از متن نهايي مصاحبه حذف شده است.
روزنامه «يديعوت آحارونوت» هم نوشته «کاتص» در بخشي از اين مصاحبه از عربستان خواسته بود رهبري فرايند صلح ميان اسرائيلي‌ها و فلسطيني‌ها را به عهده بگيرد، اما اين بخش از اظهاراتش هم حذف شده بود.
کاتص در بخش ديگري از مصاحبه مشروحش با ايلاف، به تمجيد از عربستان سعودي پرداخته و گفته است که رياض مي‌تواند ميانجي مذاکرات سازش ميان تشکيلات خودگردان و اسرائيل باشد.
در حالي که عربستان و رژيم صهيونيستي رسما روابط ديپلماتيک ندارند، اما در ماه‌هاي اخير گزارش‌هاي متعددي در مورد روابط پنهاني اين دو رژيم منتشر شده است.
«بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي هفته گذشته بار ديگر گفت که در حال حاضر «در پشت صحنه روابط گسترده‌اي ميان اسرائيل و برخي کشورهاي منطقه که با ما روابط علني ندارند، برقرار است.»
انتهاي پيام/ M
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم

سامی ابوهرزی، یکی از مقامات ارشد جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد که این جنبش همچنان در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس اخیر است. او در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا که مدعی شده حصول توافق به حماس بستگی دارد، گفت که این راهکاری است برای آنکه سرزنش‌ها را از اسرائیل دور کند و حماس را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش الجزیره، ابوهرزی تصریح کرد: «اظهارات بلینکن با واقعیت در تضاد است. [اما این گفته‌ها] برای او که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل شناخته می‌شود و نه آمریکا، چندان عجیب نیست». 

وی افزود: «حتی تیم مذاکره‌کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بوده است». 

آنتونی بلینکن که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده امروز (چهارشنبه) با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار کرد و مدعی شد در صورت هرگونه شکست در دستیابی به توافق، جنبش حماس مقصر خواهد بود. ادعا‌های وی در حالی بیان می‌شود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ادامه جنگ افروزی علیه غزه، شب گذشته اعلام کرد حتی در صورت حصول توافق هم نقشه حمله زمینی به شهر رفح را عملی خواهد کرد.

به گفته یک مقام مصری و صهیونیست، چارچوب توافق فعلی که با میانجیگری مصر و قطر مورد بحث قرار گرفته، در مرحله اول خود منجر به آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در ازای توقف شش هفته‌ای خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد