Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سايپا دوباره سراتو را گران کرد و عربستان نقشه راه کاملي براي برقراري روابط ديپلماتيک با اسرائيل دارد؛ از جمله پربيننده‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در روز گذشته بودند.
پربيننده‌ترين اخبار خبرگزاري فارس در روز گذشته (جمعه، 24 آذر) را در اينجا مشاهده مي‌کنيد:
فيلم/ زيرگرفتن موتورسوار به دليل ديد کم راننده تريلي
راننده تريلي به خاطر ديد کم موتورسوار را نديد و سرنشينان آن را زير گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ديگر دليلي براي حضور نيروهاي آمريکايي در سوريه نيست/ «سوخو 35» جنگنده آمريکايي را فراري داد
وزارت دفاع روسيه با بيان اينکه ديگر دليلي براي حضور نيروهاي آمريکايي در سوريه نيست، از تعقيب و گريز بين جنگنده‌هاي روسي و آمريکايي برفراز الميادين خبر داد.
ادعاي اقامت اروپا از طريق پناهندگي در گرجستان، دام افراد کلاهبردار است
سفارت ايران در تفليس در اطلاعيه اي به هموطنان ايراني هشدار داد که ادعاي اقامت اروپا از طريق پناهندگي در گرجستان، دام افراد کلاهبردار است و از آنها خواست که به افراد ناشناس اعم از ايراني و خارجي در اين زمينه اعتماد نکنند.
سايپا دوباره سراتو را گران کرد/ افزايش قيمت 19 ميليون توماني در 2 ماه+ سند
گروه خودروسازي سايپا دومين بار در 2 ماه اخير، خودرو سراتو را گران کرد و اين بار قيمت آن را 14 ميليون تومان افزايش داد.
عربستان نقشه راه کاملي براي برقراري روابط ديپلماتيک با اسرائيل دارد
وزير خارجه عربستان سعودي اذعان کرد که اين کشور «نقشه راهي» براي برقراري روابط ديپلماتيک کامل با رژيم صهيونيستي تدوين کرده است.
براي مشاهده متن کامل اخبار ، روي عناوين آن‌ها کليک کنيد.
انتهاي پيام/ز

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جشنواره خلیج فارس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت در خلیج فارس برقرار است، اظهار داشت: خلیج فارس محلی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان منطقه با ایران اسلامی است.

وی افزود: ما طولانی ترین ساحل را در خلیج فارس دارا هستیم و بیشترین جزایر راهبردی در این منطقه حساس قرار دارد، خلیج فارس، خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند و افتخار می‌کنیم در این خلیج فارس امنیت خوبی را برقرار می‌کنیم.

سپاه: اگر کشوری نفتکشی از ایران ببرد جبران خواهیم کرد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: روز خلیج فارس یعنی روزی که ما خلیج فارس را از دست امپریالیسمی که در منطقه حاضر بود (پرتغالی‌ها) آزاد کردیم، پرتغالی‌ها 127 سال در این منطقه بودند اما ما ماندیم و آنها رفتند.

وی تصریح کرد : ما در این خلیج فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • اختلاف ها حل نشد اما واشنگتن و پکن مسیر گفت و گو را انتخاب کردند
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی