Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت :معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان 239 تختخوابی بروجن بر اساس استانداردهای جهانی در حال ساخت است.

محمدجعفر علیزاده  در جریان بازدید از بیمارستان در حال ساخت بروجن بیان کرد: از نگاه سازمان بهداشت جهانی؛ بیمارستان با معیارهای علمی، درمانی، اجتماعی و فرهنگی و عجین شده با زندگی مردم است که به این مسائل در بیمارستان بروجن توجه شده و از بیمارستان هایی است که بصورت ویژه کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی زمان آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان را سال 88 عنوان کرد و افزود: دلیل تاخیر در اجرای این طرح تخریب برخی بخشها و نوسازی دوباره حدود 25 درصد از فضای بیمارستان بر اساس همین استانداردها و توسعه شهر بروجن است.
علیزاده افزود: با توجه به اهمیت بالای بخش اورژانس در بیمارستان 20 تخت جدید به این بخش و 33 تخت به بخش مراقبت های ویژه افزوده شد.
علیزاده زمان تحویل این طرح به دانشگاه علوم پزشکی استان را در گرو تجهیز بیمارستان از سوی دانشگاه عنوان کرد و افزود : پیش از اتمام طرح، تیم ویژه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری برای بررسی کامل طرح، اعمال نقطه نظرات کارشناسان معاونت درمان و رفع نواقص بزودی به بروجن اعزام می شوند.
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز راه اندازی بخش ام آر آی در این بیمارستان را ضروری دانست و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا این طرح را در اولویتهای تجهیز قرار دهد.
گفتنی است ، مساعد نبودن جاده دسترسی به بیمارستان،درب کوچک ورودی اورژانس و کوچک بودن مکان امحای زباله های بیمارستانی از مشکلاتی بود که در بازدید معاون وزیر راه از بیمارستان بروجن مطرح شد.

 ساخت بیمارستان جدید بروجن با ظرفیت 239 تخت با 16هزار و 680 متر مربع زیربنا از سال 88 آغاز شده و هم اینک به پیشرفت 95 درصدی رسیده است.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مقام‌های ایالات متحده ساخت بلندترین ساختمان آمریکا را تأیید کرده‌اند و برخلاف انتظارها، این آسمان‌خراش در نیویورک یا شیکاگو ساخته نخواهد شد؛ بلکه محل ساخت آن، اکلاهما سیتی، منطقه‌ای مستعد گردباد با جمعیتی حدود ۷۰۰ هزار نفر است. اکلاهما سیتی مرکز ایالت اکلاهما و بیست‌ونهمین شهر بزرگ آمریکا است.

براساس گزارش زومیت، پروژه‌ی جسورانه‌ی ساخت آسمان‌خراش در اکلاهما سیتی، در ابتدا به عنوان دومین آسمان‌خراش بلند ایالات متحده مطرح شد. پس از ارائه‌ی طرح پیشنهادی، طراحان و سازندگان تصمیم گرفتند که دوباره بر سر میز نقشه‌کشی بنشینند و بهتر از قبل پیش بروند. برنامه‌ها در نهایت برای تبدیل طرح پیشنهادی به بلندترین ساختمان این کشور به‌روز شد و از آن زمان تاکنون، جزئیات تکمیلی بیشتری از طرح ارائه شده است.

برج لجندز، ۳۹ متر از مرکز تجارت جهانی یک در منهتن نیویورک بلندتر خواهد بود

محل ساخت آسمان‌خراش جدید که «برج لجندز» نام گرفته است، در محل پارکینگی در نزدیکی مسیر راه‌آهن و تأسیسات شرکت اجاره ماشین‌آلات آمریکایی یو-هاول قرار دارد. این برج ۵۸۱ متر یا ۱۹۰۷ فوت ارتفاع خواهد داشت. عدد نمادین ۱۹۰۷ به سالی اشاره دارد که اکلاهما رسماً عنوان چهل‌وششمین ایالت در ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

برج لجندز ۳۹ متر از «مرکز تجارت جهانی یک»، مرتفع‌ترین آسمان‌خراش فعلی ایالات متحده در جنوب منهتن نیویورک، بلندتر خواهد بود و پس از «مرکز تجارت جهانی پینگ ان» در شنژن، گوانگ‌دونگ چین، در رتبه‌ی ششم فهرست بلندترین ساختمان‌های دنیا قرار خواهد گرفت.

سه برج کوچک‌تر نیز در کنار ساختمان اصلی قرار می‌گیرد که هر یک ۱۰۵ متر ارتفاع خواهند داشت. این چهار ساختمان ۱٬۷۷۶ واحد مسکونی، مراکز خرید، مراکز تفریحی و همچنین، هتلی لوکس را میزبانی خواهند کرد.

سه برج کوچک‌تر در کنار برج اصلی لجندز

مراکز خرید و مراکز تفریحی برج لجندز

البته نگرانی‌هایی نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد که ساختن آسمان‌خراشی با این ارتفاع در شهری که کمتر از یک میلیون نفر جمعیت دارد (اگر کل منطقه‌ی شهری اکلاهما سیتی را در نظر بگیریم، حداکثر جمعیت حدود ۱٫۴ میلیون نفر است) از لحاظ اقتصادی آنقدرها هم منطقی نیست. بااین‌حال، اسکات متسون، طراح پروژه اخیراً اعلام کرده است که بودجه‌ی مورد نیاز برای تامین پروژه به ارزش ۱٫۶ میلیارد دلار را دریافت کرده است.

علاوه بر این، وال‌استریت ژورنال گزارش می‌دهد که در جلسه‌ی اخیر برنامه‌ریزی شهری، نگرانی مبرم و مهم‌تر دیگری نیز مطرح شده است: آب و هوا. اکلاهما سیتی به بزرگی و شدت گردبادهای بی‌شمارش معروف است و طرح ساخت چنین آسمان‌خراش مرتفعی، انواع سناریوهای کابوس‌وار را به ذهن متبادر می‌کند.

راب بودتی، مدیر ارشد در شرکت معماری AO که مسئولیت طراحی پروژه‌ی برج لجندز را برعهده دارد، با در نظر گرفتن این نکته اطمینان‌خاطر داد که مهندسان برای پایداری بیشتر، مغزه‌ی بتنی حجیمی را در محیط چاه آسانسور نصب خواهند کرد و پنجره‌های آسمان‌خراش نیز می‌توانند بدون هیچ آسیبی در برابر نیروی گردباد مقاومت کنند. در واقع، بودتی معتقد است که برج لجندز در صورت وقوع گردباد، یکی از امن‌ترین مکان‌ها برای پناه‌گرفتن در اکلاهما سیتی خواهد بود.

سازندگان و طراحان امید دارند که پروژه‌ی جسورانه‌ی بلندترین آسمان‌خراش آمریکا، گامی بلند به سمت آینده باشد و اکلاهما سیتی را به یکی از مقاصد گردشگری جهانی تبدیل کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898798

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • برنامه آمریکا برای ساخت بلندترین آسمان‌خراش/ عکس
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • کنعانی: رژیم صهیونیستی مسول قتل‌عام و دفن دسته‌جمعی در بیمارستان ناصر غزه است
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود