Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - ایرنا نوشت : برخورد یکدستگاه خودرو سواری مزدا با یکدسنگاه سواری پژو در شهرستان کوهرنگ در منطقه بازفت حوالی روستای 'چبد' 11 نفر مصدوم شدند که 5 نفرشان دانش آموز بودند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس 115 یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان را که دچار سرمازدگی شده بودند، به داخل آمبولانس هدایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرامرز شاهین افزود: یکی از دانش آموزان حادثه دیده دچار تشنج شده بود که با اقدامات درمانی کارشناسان اورژانس تحت مراقبت قرار گرفت.
وی گفت: پس از انجام اقدامات درمانی، مصدومان با آمبولانس 115 و هلال احمر و سه تن دیگر توسط خودروهای عبوری به مرکز درمانی چمن گلی اعزام و پس از آن به مراکز درمانی هلال احمر و اورژانس و بیمارستان های فارسان و صمصامی اعزام شدند.
سرهنگ رحمت الله نجفی، رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری نیز با تایید این خبر علت این حادثه را نداشتن تعادل و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت مطمئنه و نیز لغزنده بودن جاده توسط راننده وانت مزدا اعلام کرد.
مرتضی زمانی پور فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز گفت: به علت کمبود آمبولانس تعدادی از مصدومان با وسایل شخصی به بیمارستان اعزام شدند.
مدیرکل آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری در همین حال به خبرنگار ایرنا گفت: دانش آموزان مصدوم در مقطع متوسطه در مدرسه شبانه روزی مشعول به تحصیل بودند که توسط یکی از کارکنان مدرسه شبانه روزی در حال اعزام به مدرسه بودند.
بهروز امیدی افزود: 4 تن از دانش آموزان مداوا شدند و یکی از دانش آموزان نیز به دلیل شدت جراحات وارده به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل شد.
همچنین شهرستان کوهرنگ از امروز شاهد بارش برف و باران در منطقه تاراز و بازفت این شهرستان بود، بر این اساس برخی از مناطق استان چهارمحال و بختیاری از جمله گردنه گوشنگلی بروجن به دلیل بارش برف و مه غلیظ لغزنده و گردنه چری و شاه منصوری شهرستان کوهرنگ با بارش پراکنده برف و باران همراه است.
فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف در شهرستان کوهرنگ از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضرور از این محور خودداری کنند و در صورت ضرورت نیز خود را به وسایل گرم کننده و زنجیر چرخ مجهز کنند.

 

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

مجید جیحون تبار سرپرست هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایر، آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهرستان کوهرنگ از اهداف این جشنواره بود.

وی افزود: شاهنامه خوانی و ادبیات بومی، بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی و سنتی از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خانمیرزا

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند