Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@14:55:03 GMT

شرکت خودروسازی قایق تفریحی می‌سازد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۶۹۴۴۱

شرکت خودروسازی قایق تفریحی می‌سازد +عکس

یک شرکت خودروسازی قایق تفریحی ساخته که در آن از یک کنسول نمایشگر لمسی استفاده شده است. این سیستم به طور خودکار جهت یابی، نور، وای‌فای، وضعیت هوا و سیستم‌های سرگرمی را کنترل می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از نیواطلس، پژو با همکاری شرکت  Beneteau یک قایق تفریحی پرسرعت است.  

این قایق که Sea Drive نام گرفته مملو از فناوری های نوین است و برای نمایشگاه قایق پاریس ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قایق از کنسول نمایشگر لمسی i-Cockpit پژو استفاده شده است. درهمین راستا شرکت خودروسازی فناوری های اتومبیل خود را با سیستم های دریایی ترکیب کرده و آن را Ship Control نامیده است.

این سیستم می تواند به طور خودکار جهت یابی، نور، اینترنت وای فای، وضعیت هوا و سیستم های سرگرمی را کنترل کند. علاوه برآن شامل ویژگی هایی مانند مدیریت پمپ را نیز دارد.

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، این ربات مهارت هایی برای فعالیت در محیط های چالش برانگیز دارد و از سوی دیگر می تواند هنگامیکه یک انسان حمله ای را شبیه سازی می کند، به طور موثر واکنش نشان دهد.

به گفته شرکت ربات از یادگیری تقویتی( reinforcement learning )برای واکنش به نشانه هایی در محیط خارجی مانند اشیای متحرک یا دست انداز در جاده استفاده می کند. این شرکت در باره ربات می گوید: P1 شرایط آزمایشی حفاظت نشده و کاملا باز جنگلی به طور موفقیت آمیز قابلیت های استثنایی کنترل و ثبات خارق العاده ای نشان داد و روی سطوح مختلف حرکت کرد.

این شرکت تصمیم دارد تکنیک های مذکور را روی ربات انسان نمایCL-1 نیز آزمایش کند که در دسامبر سال گذشته میلادی آزمایش آن پایان یافت. ربات مذکور طی آزمایش ها از پله هایی در فضای سربسته و سرباز بالا رفت.CL-1 یکی از معدود ربات های انسان نما در سراسر جهان است که براساس ادراک خود از محیط می تواند از پله ها بالا برود.

طراحی سیستم ادراک ربات های LimXDynamics شامل ترکیب کردن فناوری حسگرهای مختلف است تا داده های متفاوت یکپارچه شوند وبه این ترتیب نقشه های توپوگرافیکی با کیفیت بالاتر و دقت بیشتر ساخته می شود.

سیستم با استفاده از الگوریتم های کنترل حرکت پیشرفته داده های ادراکی را به مدل های پیش بینی برای موقعیت یابی و جهت یابی ربات تبدیل می کند. این دستورالعمل چابکی و مسیریابی ایمن ربات در مسیرهای پیچیده را تضمین می کند.

کد خبر 6063044 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آلمان چهار آتشبار پاتریوت دیگر به آمریکا سفارش داد
  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • فراهم شدن فضای خلق ایده‌های جدید تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر مجوز فعالیت دارند
  • کنترل کیفیت محصولات خط تولید با سامانه هوش مصنوعی
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد