Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی استقلال تصمیم گرفته تا برای حفظ آرامش تیم لیست خروجی را فعلا منتشر نکند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیست خروج تیم استقلال با توجه به ورود قطعی سه بازیکن جنجالی ترین اتفاق این تیم طی روزهای آینده خواهد بود. از ابتدای هفته گذشته روزهای مختلفی برای نهایی شدن این لیست اعلام شد؛ اما هر بار که این روزشمار به دقایق پایانی رسید، مدیران و مربیان استقلال تاریخ جدیدی را برای اعلام این لیست مشخص کردند تا با گذشت یک هفته همچنان این لیست نا مشخص باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه حضور بازیکنانی مانند حسن بیت سعید در این لیست قطعی به نظر می رسد و این بازیکن حتی در تمرینات گروهی آبی ها نیز شرکت نمی کند؛ اما وینفرد شفر هنوز اجازه جدایی و مذاکره برای آینده این بازیکن را صادر نکرده تا نشان دهد در فاصله اندک باقی مانده تا دیدار با ایران جوان بوشهر حفظ آرامش استقلال برای او مهم تر از نقل و انتقالات نیم فصل است.

سرمربی آلمانی تیم استقلال حساب ویژه ای روی قهرمانی در جام حذفی باز کرده و مسیر طولانی برای کسب یک جام معتبر در فوتبال ایران در پیش رو ندارد و به همین دلیل به هیچ وجه نمی خواهد تصمیمی اتخاذ کند که آرامش استقلال را در دیدار با تیم لیگ یکی را بر هم بزند.

به همین دلیل لیست خروجی تیم استقلال که احتمالا نام ۴ بازیکن در آن وجود خواهد داشت، همچنان در اختیار مدیرعامل و مسئولان استقلال قرار نگرفته است. سرمربی آلمانی استقلال در جلسه ظهر جمعه با رضا افتخاری باز هم لیست خود را تحویل مدیرعامل استقلال نداد و این موضوع را به آینده نزدیک موکول کرد.

این تصمیم شفر نشان می دهد که احتمالا لیست او گسترده تر از پیش بینی بسیاری از رسانه ها است و احتمالا باید شاهد آن باشیم تا یک یا دو سورپرایز در این لیست وجود داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۶۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟

 

طرفداری | سرانجام تکلیف جانشین یورگن کلوپ مشخص شد و قرار است آرنه اسلوت جانشین سرمربی موفق آلمانی شود.

روزی که یورگن کلوپ اعلام کرد از لیورپول جدا می شود، احتمالا آرنه اسلوت حتی جزو پیش بینی های اولیه به عنوان مرد آلمانی هم نبود ولی ناگهان مدیران لیورپول تصمیمی غیرمنتظره گرفتند که بسیاری را شوکه کردند؛ اما میراث یورگن کلوپ در لیورپول به چه کسی خواهد رسید؟

امروز می خوایم با آرنه اسلوت آشنا بشیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم برنامه آن تایم را از دست ندهید.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

تماشای برنامه آن تایم

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست