Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:16:31 GMT

بازگشت دوستانه مدافع مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۱۶۵

بازگشت دوستانه مدافع مصدوم

مدافع ملی‌پوش سپاهان که پیش‌بینی می‌شد در ۲ هفته پایانی دور رفت لیگ هفدهم برای تیم اصفهانی به میدان رود پس از آنکه این اتفاق نیفتاد بازگشت به میادین را در یک دیدار دوستانه تجربه کرد.

به گزارش ایمنا، عزت پورقاز که در جریان دیدار با پرسپولیس از هفته هفتم لیگ برتر آسیب دید تا پایان دیدارهای دور رفت نتوانست برای سپاهان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته با برطرف شدن مصدومیتش در ۲ هفته پایانی در لیست سپاهان قرار گرفت و در حالی که پیش‌بینی می‌شد یا در دیدار برابر تیم سابقش یا در بازی با تیم پُرطرفدار پایتخت به میادین بازگردد اما زلاتکو کرانچار درباره این مدافع ملی‌پوش ریسک نکرد و او را مقابل هیچ‌یک از استقلال‌های خوزستان و تهران به زمین مسابقه نفرستاد.

طلسم بازی نکردن پورقاز سرانجام پنج‌شنبه‌شب نه در یک دیدار رسمی از لیگ برتر که در یک مسابقه دوستانه در جزیره کیش شکسته شد. این مدافع ۳۰ ساله در دیدار تدارکاتی و ناتمام برابر پیکان در ترکیب سپاهان بازی کرد تا پس از نزدیک به سه ماه دوری سرانجام به میادین بازگشته باشد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!

 مدافع پرسپولیس گفت که پزشک تیم سپاهان دوندگی بیشتری نسبت به بازیکنان این تیم داشت.

به گزارش تسنیم، گئورگی گولسیانی پس از تساوی صفر - صفر تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان اظهار داشت: انتظار بیشتری از سپاهان داشتم. این تیم برای کسب رتبه‌های اول و دوم شانس دارد، اما فقط یک تیم می‌خواست پیروز شود و تیم دیگر فقط عقب‌نشینی کرده بود. بازیکنان سپاهان روی زمین بودند و پزشک این تیم بیشتر از بازیکنان در زمین می‌دوید!

وی با انتقاد از سبک بازی طلایی‌پوشان تصریح کرد: سپاهان تیم سابق من است و زمانی که در این تیم بودم، همیشه می‌خواستیم پیروز یا قهرمان شویم. سپاهان این بار نمی‌خواست حمله کند. شانس خوبی برای صدرنشینی داشتیم و از اینکه دو امتیاز بازی را از دست دادیم، ناراحت شدم. با این حال شکست سپاهان دشوار است. حس نکردم که سپاهان می‌خواهد پیروز شود.

مدافع پرسپولیس در مورد قضاوت بیژن حیدری گفت: فقط می‌توانم بگویم که داور بارها خطا اعلام کرد و سبب توقف بازی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • گولسیانی: پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان می دوید!
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور