Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@01:34:10 GMT

ادامه تصمیمات عجیب کریمی در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۷۰۳۱۶

ادامه تصمیمات عجیب کریمی در تبریز

درحالی که تیم فوتبال گسترش فولاد با تغییر سرمربی توانست جایگاه خود را بهبود بخشد اما در نیم فصل دوم فعلا اقدامی برای تغییرات نداشته است.

خبرگزاری فارس: فیروز کریمی بعد از ورود به گسترش فولاد توانست به خوبی این تیم را از لحاظ فنی متحول کند و این تیم توانست 8 رده در جدول صعود داشته باشد اما نیم فصل دوم هنوز باقی مانده و این تیم نیازمند تقویت است اما از تبریز خبر می رسد که فیروز کریمی برای متحول کردن تیم تغییرات عجیبی گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از تصمیمات فیروز کریمی اضافه کردن سعید رمضانی به کادرفنی است که البته هنوز قراردادی وی با باشگاه امضا نکرده است اما اضافه شدن رمضانی در شرایطی است که مسئولان باشگاه در انتظار لیست مورد نیاز فیروز کریمی برای تقویت تیم هستند و فکر این را نکرده بودند که قرار است یک نفر به کادرفنی اضافه شود.

از سویی بازیکنانی به باشگاه برای جذب پیشنهاد می شوند که چندان مورد رضایت مسئولان این باشگاه نیست و سرمربی تیم تبریزی درحالی که تیم نیاز به مهاجم دارد به فکر تغییر در خط دروازه است.

یکی از موارد اخیری که در روزهای گذشته در رسانه ها مطرح شده حضور ناصر سالاری دروازه بان فعلی نفت آبادان در گسترش فولاد است آن هم در شرایطی که گسترش فولاد سه گلر به نام های خسوس، ملکی و کاظمی دارد که از دست دادن یکی از دروازه بان ها در این شرایط برای خود مدیران گسترش هم عجیب می آید. مسئولان این باشگاه نمی خواهند با از دست دادن دروازه بانان خود بار مالی جدیدی به باشگاه وارد کنند و هنوز در مورد این خواسته کریمی تصمیمی نگرفته اند.

باید دید سرانجام فیروز کریمی موفق می شود خواسته هایش را در باشگاه اجرایی کند یا این مسئولان گسترش هستند که با برخی خواسته های کریمی مخالفت می کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۷۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا

در ادامه روز دوم جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ژاپن به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا نتایج عجیب در این جام ادامه داشته باشد.

پیش از ژاپن، کره‌جنوبی دیگر مدعی اصلی صعود از این گروه به مصاف تاجیکستان رفت و با ۲ گل شکست خورد تا مدعیان اصلی گروه C با شکست کار خود را آغاز کنند.

در دیگر بازی امروز، ایران ۳ بر یک افغانستان را برد و از دقایقی پیش نیز کویت به مصاف بحرین رفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (ویدیو) اولین تصاویر تبریز بعد از شنیده شدن صدای چند انفجار
  • (ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟
  • منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است
  • سرمربی جدید تراکتور خارجی و در حال مذاکره است
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور هم خارجی است
  • شکست عجیب ژاپن در روز اول جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال